- Reaktionen
- 76.496
- Checks
- 112
sonst noch wünscheOder nu bessa!!!
A Rockerl aus Bananen und @Mitglied #171262 macht danach Bananenschnittn damit ..
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
sonst noch wünscheOder nu bessa!!!
A Rockerl aus Bananen und @Mitglied #171262 macht danach Bananenschnittn damit ..
@Mitglied #574153 ...wos manst du...... des warat daunn amoi a gscheide Stammi-Challange fia eich zwa ... und vl. tan jo de aundan 2 M's a mit...
ia 2 im Bast-Tütü und a Karaoke-Maschin mit an Song ausn Elvis-Füm "Blue Hawai"
Jo klar...sonst noch wünsche
Aber du musst es vorzeigen
hilft auch.....Ich hab's befürchtet.
Ich binmein Freund ist Bewegungslegastheniker.
du bist imma nu im KS, goiJo klar...
Siha...
Vielleicht... vielleicht a ned...du bist imma nu im KS, goi
in einem riesen Glas voller Alkohol und Rosenblätter?@Mitglied #574153 ...wos manst du...
Der Stammi tät für uns zwa dann enden wia der Film "Das Parfüm", ha??
Siha nedJo klar...
Siha...
Klingt scho amoi bessa...in einem riesen Glas voller Alkohol und Rosenblätter?
... des warat daunn amoi a gscheide Stammi-Challange fia eich zwa ... und vl. tan jo de aundan 2 M's a mit...
ia 2 im Bast-Tütü und a Karaoke-Maschin mit an Song ausn Elvis-Füm "Blue Hawai"
@Mitglied #574153 ...wos manst du...
Der Stammi tät für uns zwa dann enden wia der Film "Das Parfüm", ha??
... a Burlesque-Performance kriagn ma daunn a nu zan segn?!in einem riesen Glas voller Alkohol und Rosenblätter?
So hoart im nehma sats eh ned...... a Burlesque-Performance kriagn ma daunn a nu zan segn?!
host du a AuhnungSo hoart im nehma sats eh ned...
Pfui Sie Schwein Sie !host du a Auhnung
Burli... wos i scho in mein Lebn aun Travestie-Künstlern, Burlesque-Perfomerinnen, Rocky-Horror-Picture-Show-Bauchtänzerinnen, schräge Nackt-Bühnen-Theatern, etc. ... erlebt hob, glaubst goar ned ... do schätzt dein trautes Heim, Glück allein mit deiner frigiden Frau doppelt und dreifach mehrPfui Sie Schwein Sie !