- Reaktionen
- 35.946
- Checks
- 1
I do ned...Woarst frech?
Hobn netta ned vordrängen lassn...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I do ned...Woarst frech?
warst am Buffet schneller als er?Jetzt hat ma grad in da Bar a Piefke wörtlich a Backpfeife angedroht...
I war scho beim Tringa..warst am Buffet schneller als er?
ja eh - ich hab dacht, der ist im selben Hotel und Du hast ihm beim Abendessen die Sau weggefuttertI war scho beim Tringa..
Ich hätts ehrlich versucht ..owa des is a Saufüllhorn da...ja eh - ich hab dacht, der ist im selben Hotel und Du hast ihm am Abend die Sau weggefuttert
wo genau isn das?Ich hätts ehrlich versucht ..owa des is a Saufüllhorn da...
Natürlich.Gibt es da unbeeinflusste Zeugen?
Glaub i das di des interessiert...wo genau isn das?
Gsd hab i Sex a .... i tät mir sunst Sorgen machenLeider!
Was hast getan??Jetzt hat ma grad in da Bar a Piefke wörtlich a Backpfeife angedroht...
dankeschön!Glaub i das di des interessiert...
Kriagst a PN..
was hast angestellt`??Jetzt hat ma grad in da Bar a Piefke wörtlich a Backpfeife angedroht...
Was hast getan??
I do nix...war ruhig und beinahe höflich...was hast angestellt`??
ich hab letztens einen gefragt, ob er denn gerne kuschelt... (der hat sie in die Lücke reingequetscht) ... mir hat er dann ein Bier bezahlt...I do nix...war ruhig und beinahe höflich...
Mit so ana Kantn wia dia legt ma si hoit a ned au...ich hab letztens einen gefragt, ober denn gerne kuschelt... (der hat sie in die Lücke reingequetscht) ... mir hat er dann ein Bier bezahlt...
Da häng i mi glaub i dazua...bei mir gibts ab morgen die Nachweihachtszeitdiät
stimmtMit so ana Kantn wia dia legt ma si hoit a ned au...
A Diät is do ka Grund fia Selbstmord...Da häng i mi glaub i dazua...
Den Gfoin tua i eich ned...A Diät is do ka Grund fia Selbstmord...
Solltest um die Zeit ned scho im Bett sein?Jetzt hat ma grad in da Bar a Piefke wörtlich a Backpfeife angedroht...