T
Gast
(Gelöschter Account)
Tschuldigung musste gerade an Schneewittchen denken Das klingt gerade so witzigBei mir waren es 7 freunde
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Tschuldigung musste gerade an Schneewittchen denken Das klingt gerade so witzigBei mir waren es 7 freunde
wos mochstn du scho auf?Guten Morgen, ihr Gfraster und GfrastarInnen!
wos mochstn du scho auf?
a eh....Wieso schon?
Betet sie grad?na bumm
do kummst mittn in da nocht ham... und was hörst?...... die nachbarin...
und i hob ma scho sorgn gmocht um sie, weil so long nix woa
a eh....
Betet sie grad?
oiso von bestrafung hätt i bisher no nix mitgriagtBetet sie grad?
ah ned.... is mehr so hundehechlintensivtrainingOh Gott!!! Oh Gott!!! Komm tief in mich!!!
Schau mal rüber, vielleicht braucht sie Hilfeoiso von bestrafung hätt i bisher no nix mitgriagt
i denk, de kummt gaunz guad zrecht soSchau mal rüber, vielleicht braucht sie Hilfe
Tja lieber 50 grad plus als eine einzige dämliche Schneeflocke sehen
i hätt do wos schönes für diTja lieber 50 grad plus als eine einzige dämliche Schneeflocke sehen
Na danke den weissen Dreck seh ich grad selbst wenn ich beim Fenster raussehei hätt do wos schönes für di
Anhang anzeigen 10107681
Bei uns regnet es mittlerweile und das weiße Zeug verschwindet endlichi hätt do wos schönes für di
Anhang anzeigen 10107681
wast scho.... soviel von dem zeugs sauber auf der strassn, des wärs .Bei uns regnet es mittlerweile und das weiße Zeug verschwindet endlich