L
Gast
(Gelöschter Account)
Waidmanns heil!....guten Morgen...werd das Revier unsicher machen....
Ps: und grüss den Keiler von mir
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Waidmanns heil!....guten Morgen...werd das Revier unsicher machen....
i bin ned amoi motiviert des zan tuan .....owa es hüft nix....muass i a daun.....s'letzte Moi fia de WochnArbeitsplatz unsicher machen
5.12.
Krampus
....Kiebara oda Jaga ?....guten Morgen...werd das Revier unsicher machen....
Ja weil man das Zeug auch schlucken sollte und nicht als facial......
Waidmanns heil!
Ps: und grüss den Keiler von mir
Wie läuft es dir? Gibt es schon einen Termin für die besprochene positive Veränderung?Arbeitsplatz unsicher machen
....Kiebara oda Jaga ?
und am wirksamsten ists sicher auch vorm frühstückJössas.... Und des um so a zeit
und am wirksamsten ists sicher auch vorm frühstück
i hob weder vor dem An, no vor dem Aundan a Panik.........des woar a reine Interessensfrage...passt eh nicht zu meinem Beuteschema...don't panic...
nau daun muasst da wieda an Beischläfa zualegn, wost das in da Fruah direkt vo da Quelle hoin kaunnst, des Gschmierund am wirksamsten ists sicher auch vorm frühstück
....Vorgestern...?
Krampustag...
Einen gabs schon der nächste kommt noch. Ic bleib am ball.Wie läuft es dir? Gibt es schon einen Termin für die besprochene positive Veränderung?
"pekajo, post: 8044859, member: 257177"]nau daun muasst da wieda an Beischläfa zualegn, wost das in da Fruah direkt vo da Quelle hoin kaunnst, des Gschmier
schau mei büdl au....do brauch i mir nix mehr pfeiffn und schlof lieaba in da fruah
des auf seite 15582 gg[/QUOTE]... I schau jetzt wirkli