- Reaktionen
- 4.689
- Checks
- 1
Schau mir in der Arbeit ein Film an.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
i bin scho wieda miad ggggggoba mia zwoa san scho boid aufg´staundn… gööööö?![]()
Kenn ichich hab es schon geschafft, dass ich mit komplett leerem Einkaufswagen aus Ikea raus bin
da holbe tog scho um, und no imma liest ma guten morgen
i muaß sogn, i wöt wird nimma laung stehn gggggggg
tjo, so ändern sich die zeiten
vor jahrzehnten bekochte sie dich gggggg
ja. hätt vor 2 Jahren für die neue Wohnung a paar Sachen gesucht aber nix passendes gefunden. nö, wenn ich genug Servietten hab, kauf ich keinewoe - echt jetzt??? IRGENDWOS findt ma dort doch ima - und wenns nur a Pacckerl Servett´n san...![]()
nein, ich hatte sie mitKenn ichis blöd wenn man die Geldbörse daheim vergessen hat..
Bis Sex, EF - Sonderschicht gehabt..
OT: Ich liebe es, wenn es mal wieder keinen Internet Empfang gibt![]()
brauchst eh nur rechts oben klicken, dann bist auch wegKenn ichis blöd wenn man die Geldbörse daheim vergessen hat..
Bis Sex, EF - Sonderschicht gehabt..
OT: Ich liebe es, wenn es mal wieder keinen Internet Empfang gibt![]()
i bin scho wieda miad gggggg
glaub i di ehstimmt! Vor Jahrzehnten is guad.. Mocht mia oba a a Freid…![]()
guadn morgn
i kunnt mi ned erinnern wann i das letzte mal so lang und guad gschlafen hab
...... de san soooooo guad![]()
na, wir ham heut a unangenehmeres prgogrammgeh hoit an de frische Luft - dann wirst wieda munta… Oda mechst scho WIEDA mit Deina Farmarin kuschln - oda wiast Du des nennst....![]()
Naja geistere auch seit vor 5 uhr herumoba mia zwoa san scho boid aufg´staundn… gööööö?![]()
kann niit..mhhh.. so wos hätt i jetzt a gern - is halt bei mir umgekehrt - ICH bekoch mei Mama...![]()
den dreckfräser loss i eh weg ggggggNA!!! UGW - dann is jo nix mehr do von da @Mitglied #244842 …..![]()
kann niit..![]()
den dreckfräser loss i eh weg gggggg
Naja geistere auch seit vor 5 uhr herum
Ot : halbe stunde ca.noch dann komm ich bei @Mitglied #333691 an![]()