M
Gast
(Gelöschter Account)
Mach ich eh um 15 Uhr ggZum Beispiel in die Natur !![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Mach ich eh um 15 Uhr ggZum Beispiel in die Natur !![]()
Lass mich überraschen , mir gehts da eher um die finanzen , Lockdown kommt so und so ....
Jo der wischi waschi LD werd valängert. Gibts finanztechnisch leicht wos neichs?
i bin systemrelevant ich geh trotzdem hackeln![]()
Frische Luft kann jetzt jeder brauchen!Mach ich eh um 15 Uhr gg
Mittogessn woa supalecka. Hiazd Kaffee und Fanfare.
Wintadienstpause bis morgn. Is amoi guad. De letztn fünf Tog woan eh ned ohne.
Ich bin sogar froh darüber! War beim ersten 3,5 Monate daheimJo i muaß a Hackln , stört mi aber net!
Ich auch geht anderen wahrscheinlich schlechter meine ich!Ich bin sogar froh darüber! War beim ersten 3,5 Monate daheim
Bin gerade im Bad fertig mit Rasieren Parfümerien usw. Also Generalsanierung. War bei mir schon höchste Zeit.![]()
Leider nein. Nur Testen. Aber man will gut aussehenui, triffst du dich mit einen Mädchen ?![]()
Leider nein. Nur Testen. Aber man will gut aussehen
sogamoi wo foast du dienst ?
bei uns foad des orange ballet genau amoi aum tog durch !!!!!!!!
zwischen Raabs und Japons
Tjo i bin jo ned ba da STRM.
I foa üwan MR fia de Gmoa.
Apropos STRM.Tjo i bin jo ned ba da STRM.
I foa üwan MR fia de Gmoa.
Bei uns haben die einen Vertrag mit der Gemeinde. Wenn da was passiert ist’s öha! Die fahren bei uns um einiges öfters als die STRM. Vor allem früherund de voan öfta ??
und de voan öfta ??
Jo sicha. Wauns notwendig is daun gehts durch.
Mei Tour umfosst 70km Strassen und Güterwege und desan ned glei gramt und gstrat. Und de Gassln und Parkplätz keman a nu dazua.
Respekt, 70 Km glei !!