- Reaktionen
- 650
2 Kornspitz
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
ich update: nur mehr eine und es ist sonntag...bisl turkey kündigt sich anNur? Bist schu unruhig?!![]()
Hoit durch, i foahr auf de tankstö eikafn!!!ich update: nur mehr eine und es ist sonntag...bisl turkey kündigt sich an
mei, i bin stark, aber bitte bitte nimm ma zumindest eine banane mit, eine nur, mehr brauch i gar nedHoit durch, i foahr auf de tankstö eikafn!!!![]()
überlebt da mit Bananenyoghurt...oder mussens Echte seiHoit durch, i foahr auf de tankstö eikafn!!!![]()
halloüberlebt da mit Bananenyoghurt...oder mussens Echte sei)??
..........und daun gibtst a Ruahallo
nur pur macht zua
schau ma amoi..........und daun gibtst a Rua)Aber hoit nur wenns die Esther bringt??
na vielleicht(sicher sogar) nimmt sie dir auch ihre großen Orangen mitschau ma amoi
ich brauch blos bananen.punkt.na vielleicht(sicher sogar) nimmt sie dir auch ihre großen Orangen mit)
ich update: nur mehr eine und es ist sonntag...bisl turkey kündigt sich an
Sexüaußadem habi jetz a wieda amoi was fürs klane @Mitglied #473397: a knall-neongelbs Leibal zum biken und joggen - absoluter 80er-Joahr Retrostyle- da leuchtest in da Nacht wie a überdimensionierter Glühwurm
Anhang anzeigen 11164774
So a Zuafall. Heute nachm ND hob i drauf docht: "ah a KATZENFUTTER brauchat i ah nu" daun bin i auwa gschwind zan Sparso jetzt passts auf, heute nach dem nachtdienst zum billa und i hab mir dacht, scheiss an, i kauf ma a paar bananen