- Reaktionen
- 173.933
- Checks
- 149
I vagiss imma zum einkaufen, wenn i ka Brot hob gibts Pancakes und wenn i oite Bananen hob eben Bananenpancakesja sag amoi, wie ernährst dich du?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I vagiss imma zum einkaufen, wenn i ka Brot hob gibts Pancakes und wenn i oite Bananen hob eben Bananenpancakesja sag amoi, wie ernährst dich du?
i muas ja sagen, borteinkaufen ois single, quasi eine eigene wissenschaft, damit da nix hart wird (ich mein jetzt beim brot)I vagiss imma zum einkaufen, wenn i ka Brot hob gibts Pancakes und wenn i oite Bananen hob eben Bananenpancakes
Des tua i dann vorher scho zamschneidn, für die Tierei muas ja sagen, borteinkaufen ois single, quasi eine eigene wissenschaft, damit da nix hart wird (ich mein jetzt beim brot)
einkaufsplanung junge dameDes tua i dann vorher scho zamschneidn, für die Tiere
Beim Nachschub haperts
Ma muas eh scho sovü andere Sachen planeneinkaufsplanung junge dame
i geh ja leidenschaftlich gern in den supermarkt, am liebsten nach dem nachtdienst, da komm ich dann mit lauter scheiss heimMa muas eh scho sovü andere Sachen planen
Ok, i gibs zua, manchmoi gfreits mi afoch net
Da is dann wirklich a Liste hilfreich...aber auch dran halteni geh ja leidenschaftlich gern in den supermarkt, am liebsten nach dem nachtdienst, da komm ich dann mit lauter scheiss heim
Die Katzn fressns a net?Gor net...und wegschmeißen mag i nix
Du beliebst zu scherzenDie Katzn fressns a net?
Obstplunder beim Bäcker
das kannst da ghaltn. So gsund will i gar net lebn, I klau lieber in Ynnoj sein Plunder.Vollkornbrot brauche ich aber selber ☺
Des kaunst ma auwa nimma klaun ... des is scho längst im BauchI klau lieber in Ynnoj sein Plunder.