- Reaktionen
- 59.861
- Checks
- 6
Mit neinazwanzge scho nimmer?In mein Oiter hot ma kan Sex mehrmerks da endli!!
De Jugend vo Heind holt a nix mehr aus
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Mit neinazwanzge scho nimmer?In mein Oiter hot ma kan Sex mehrmerks da endli!!
wos denkst du von mir....Jetzt hob i glesn "a fuckticket"...Oida!
29? Zum dreißigsten mal?Mit neinazwanzge scho nimmer?
De Jugend vo Heind holt a nix mehr aus
Du lebst gern gefährlich göll?29? Zum dreißigsten mal?
Hunde die bellen beißen nichtDu lebst gern gefährlich göll?
I bi net so oit wiar greg, Arizona und bulsaraVergess immer, dass du ja schon 60+ bist
I bin im besten Alter!I bi net so oit wiar greg, Arizona und bulsara
I hoff, su zoihst GIS, bei uns schleichns nämli grod wieda rum, um 21h!!!Einen neuen Fernseher
Wer sogt des??I bin im besten Alter!
Mei Spiagl...Wer sogt des??
Du soitsn moi putzn, SchneewittchenMei Spiagl...
..hot vorgestern a wieder mal bei mir angeläutet und mir an Brief hinterlassen - zum 7x ...somit weißt jetzt wos i zoi, nämlich goa nix - war no nie angemeldetI hoff, su zoihst GIS, bei uns schleichns nämli grod wieda rum, um 21h!!!
Guten Morgen - eigentlich würd i jo echt gern an Blick auf dei Profil werfen oder bzw. dir a PN schreiben....hast aber leider alles eingeschränktI hoff, su zoihst GIS, bei uns schleichns nämli grod wieda rum, um 21h!!!
Sei froh, du vasamst nix, i suach max. mein AutoschlisslGuten Morgen - eigentlich würd i jo echt gern an Blick auf dei Profil werfen oder bzw. dir a PN schreiben....hast aber leider alles eingeschränkt
Die geilen Büdln hats eh glöscht seit si a poa Neueinsteiger wundgerubbelt und totgwixt habn.Guten Morgen - eigentlich würd i jo echt gern an Blick auf dei Profil werfen oder bzw. dir a PN schreiben....hast aber leider alles eingeschränkt
Bledsinn, ana hot damit sei Wohnzimmer tapeziertDie geilen Büdln hats eh glöscht seit si a poa Neueinsteiger wundgerubbelt und totgwixt habn.