G
Gast
(Gelöschter Account)
Vor dem fürcht ich mich auch schon.....mords vakraumpft nochn autofoahrn mit junior am übungsparkplotz![]()
Weiß nur noch ned obs um mein Leben oder mein Auto sein wird... ;-)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Vor dem fürcht ich mich auch schon.....mords vakraumpft nochn autofoahrn mit junior am übungsparkplotz![]()
er hot a poar stangerlVor dem fürcht ich mich auch schon.....
Weiß nur noch ned obs um mein Leben oder mein Auto sein wird... ;-)
mords vakraumpft nochn autofoahrn mit junior am übungsparkplotz![]()
Schon über einen Rammschutz nachgedacht???er hot a poar stangerlumghaut....ois er olle wieda aufgstöt hot, steigt er ei u frogt mi olln ernstes, ob er daunn a den leit aufhöfn soi, de er umgfiahrt hot
![]()
...ohne notfoiapothekn mit haufnweis herztropfn u feschn oarzt (zwecks schnoppotmung)und des mecht i hiernit kritisieren!Deswegen isses jo a Übungsplatz!![]()
Schon über einen Rammschutz nachgedacht???
Keine Ahnung.....;-)wo kriag i des zeigs her?
moment!!!Keine Ahnung.....;-)
Auf olle 4 Seiten,an göben Crocs a bringa.wo kriag i des zeigs her?
...ohne notfoiapothekn mit haufnweis herztropfn u feschn oarzt (zwecks schnoppotmung)und des mecht i hiernit kritisieren!☝![]()
de brauch i do zum putzn!!!Auf olle 4 Seiten,an göben Crocs a bringa.![]()
Nein!!! Echt ned.... lachmoment!!!host du mein BH gmant?!?!
i wär dauerpatient bei ermWenn da fesche Arzt ned do is, brauchst eh koane Herztropfen...![]()
wird knopp....da stiegl wü meine crocs ois airbags hernehmaNein!!! Echt ned.... lach
Könnt man den montieren?![]()
kaufst da e de neichen, schenen hochenwird knopp....da stiegl wü meine crocs ois airbags hernehma![]()
Da würde ich mich mit Deinen Airbags geschützter fühlen! ;-)wird knopp....da stiegl wü meine crocs ois airbags hernehma![]()
i wär dauerpatient bei ermdaunn foahrat i event. mehr ois de nötigen 3.000km
Ois wenn du Airbags brauchn würdest...wird knopp....da stiegl wü meine crocs ois airbags hernehma![]()
manst overknees?kaufst da e de neichen, schenen hochen![]()