- Reaktionen
- 940
a bisal ignoriern hot no nia gschodet, ober i kenn des Problem.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
des frogst bitte erm...Geht das etwas präziser?
des frogst bitte erm...
ps: und na,i wü danoch ka pn vu dir!!!
ich soll für dich beantworten, wo du deine titten überall postest?des frogst bitte erm...
wenn du so groß behauptest, dass es quer durchs forum gmocht wird,wirst des woih beauntwortn kinnaich soll für dich beantworten, wo du deine titten überall postest?
mir scheint, du bist a bisserl sehr an den tittenbonus gewöhnt, ha?
ja was hat die tatsache, dass du bitte selber deine interessenten mit solchen infos füttern solltest, mit meinem können zu tun ?wirst des woih beauntwortn kinna
njet ... is ja nicht so, als wär ich dich grundlos angestiegen oderso ... aber wennst der ganzen EF partie die titten regelmässig vor die augen wirfst, mutet die beschwerde darüber, wieviele zumpfibilder in dein postfach landen halt a bissl gar arg nach doppelmoral an ... und das ist sowas, da mach ich nur allzugern den mund auf, auch wenns dir lieber wär, dass ich das ned machtuar und beidn den gfoin u moch an bogn um mi!
hmmm... dir a?es genügert di zwa eh, wenn du ihnen a PN schickast mit a paar Tittnbüdln. Dass sich heut no an schwartln können. Der Druck muss scho mörderisch sein.
hmmm... dir a?
liarba net... vasaust nur de bettwäsch, du kretzn
liarba net... vasaust nur de bettwäsch, du kretzn
hö?!host leicht neich vafugt?i geh dann aufs Häusl und mach Büdln für dich.
hö?!host leicht neich vafugt?
du waßt hoit, wiar du mädls feicht mochn konnstdu willst sicher die Fliesen im altrömischen Stil mit dem eleganten Weinrebenmuster sehn. Im Hintergrund.
....nur feicht nix noss...jetzan bin i direkt a bissal entäuscht.... ...du waßt hoit, wiar du mädls feicht mochn konnst
Kaum seiWahrscheinlich hats an Fremdgeher beim Verkehr erwischt...er is ihra voll hinten draufgeknollt ..