"Zum Pub für harte Jungs" - KEIN ZUTRITT FÜR DAMEN!

*knöpfchendrück* :mrgreen:

Ach ja zur info...dss is der auslöser zu deinem elektoschockhalsband das du nicht am hals trägst!

Du hast guad gschlofn unterm tisch bello!

i hob kan Fetisch und somit a kane Bandln irgendwöcha Oart :lehrer:....i was zwoa ned, wem du grod an Schock vapasst host, owa i woas definitiv ned :mrgreen:....und jetz servier oda putz (di) :domina:

edit
Pokemon i weiß du hast was gegen mich tut mir nur leid das nix wirksamEs is! *weiternägelfeil*

Mah sun du lügst jo ohne rot zu werden *stolzschau*

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
wo san denn eigentlich die serviertraktoren scho wieda alle? :wache: i glaub i werd des jetzt wieda amoi übanehma bevors no alle aus die earwaschln außastaubt Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

wirklich absolut null valaß da herinnen auf die schankweiba, oba gamsig sans dafia allaweil :confused:

wo san denn eigentlich die serviertraktoren scho wieda alle? :wache: i glaub i werd des jetzt wieda amoi übanehma bevors no alle aus die earwaschln außastaubt Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

wirklich absolut null valaß da herinnen auf die schankweiba, oba gamsig sans dafia allaweil :confused:

:daumen:

:mad: hearst, schepper ned so mit de flaschln! du störst beim servierkörpern! :quickie:

härst kuschlkopf was hast denn du schiaches g'soffn??

ich zittiere den Einleitungsbeitrag :lehrer:

Damen haben hier keinen Zutritt, hier wird Bier und Whiskey getrunken, geraucht, gepfurzt, gerülpst, es werden derbe Sprüche geklopft, Männerwitze erzählt und gelegentlich wird es eine gepflegte Wirtshausrauferei geben

:mrgreen:

Und wo steht bitte wenn sich a frau rein traut du diese schminken darfst?
*puderdosalwiedereinsteck*

Naiverl?
Asso du meinst die niveau creme! :mrgreen:
Ach jo, wieder a weng nivea los des forum heut.

härst wuschal, heut hast oba dein sprichwörtlichen scharm wirklich an da gaderob abg'legt :roll: - ahjo, ganz vagessen, gaderob gibts jo in dera tschunsn gar kane :kopfklatsch:

Zurück
Oben