"Zum Pub für harte Jungs" - KEIN ZUTRITT FÜR DAMEN!

Koa Wunder bei dem Personal. :roll:

wos fia a Personal :fragezeichen:....da Cheffe hot se scho laung wias Gschäft no guad gaungan is, mit ana gfladertn Losung in de Karibik ogsetzt und de temporären Hüfshackler haum kan Schwung mea einabrocht :mauer:....oiso sperrn ma de Hittn zua :lehrer:
 
Bevor die Kneippentür ganz einrostet, für den Ari und mich Bier auf den Tresen stellen ...
 
Danke, endlich wer der mich versteht. ich bring dafür a Ölkandl mit, daß die Scharnierln net so quietschen.
 
wos fia a Personal :fragezeichen:....da Cheffe hot se scho laung wias Gschäft no guad gaungan is, mit ana gfladertn Losung in de Karibik ogsetzt und de temporären Hüfshackler haum kan Schwung mea einabrocht :mauer:....oiso sperrn ma de Hittn zua :lehrer:

Na Momenterl! :lehrer:

Zugsperrt wird do gor nix! I hätt da a neiche Geschäftsidee......Fräntscheis!

....shit...kaum Internetempfang do auf de Kämen Eiländs.....:grantig:
 
Guade Idee!
Du wirst in die Hittn scho wieder a Lebn einebringen. Wär jo glocht!
Sonst könn ma wirklich zusperren, so wie die Spelunken, die die Trutschn amoi ghobt hobn...:haha:
 
da braucht es Solidarität und heute habe ich sowieso noch nichts getrunken... salute ;)
 
Matteo, mein Freund, das ist eine Ansage!
Du darfst auch dein eigenes Bier mitbringen ;)
 
dann mach di glei a bissl nützlich und stell di hinta die schank :lehrer: - die unverläßlichen weiba kannst ois serviermopedn eh vagessen :confused:

A Wahnsinn.....du bist a echter Glücksgriff!
Kaum is a Geschäftsführer, wechselt er gleich das Personal aus.
Und noch dazu a männlicher Kellner und Nixtrinker....des is a Doppeljackpot :daumen:


Kannst glei wieder um die Vorteilscard ansuchen.....--> Bezirk Kufstein :mrgreen:
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Zurück
Oben