L
Gast
(Gelöschter Account)
Aber schnurrende nicht?Also a Brummende Frau wär mir so echt unheimlich!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Aber schnurrende nicht?Also a Brummende Frau wär mir so echt unheimlich!
Ich geh mit dir aber nicht ins BesenkammerlDo herin tummelt se Weibsvolk des mogst ned glaubn...beim olten Wirt waradns scho drausd gwesen im Besnkammerl
Aber schnurrende nicht?
Na schaug hoit, wost hitritts, oida Depp.I glaub etz bin i bei zsammrama übern @Mitglied #400301 drüber gfalln ....den muas do irgendwer vergessen ham herin
Wennst ned woast wannst an Kragn voll hast kriagst in Zukunft a KracherlNa schaug hoit, wost hitritts, oida Depp.
I glaub etz bin i bei zsammrama übern @Mitglied #400301 drüber gfalln ....den muas do irgendwer vergessen ham herin
Woarst wieda recht gamsig unterwegs, gell?jo, i gibs zua, i hab eam vagessen, s'nexte moi vasteck i eam im besenkammal, da fallts net so auf
Da hast du schlecht Karten
Da hast du schlecht Karten
I bin a seriöser älterer Herr.
Is des Luada so gamsig?jo, des waß i eh, oba beim Luada bin i ma net sicha, obs dann net aufbockt
Is des Luada so gamsig?
Dann warat i ja a ganz a oarme Sau mit dera im Kammerl.wanns so an hintern mit schwanzal siagt - sicha!