Agrar, Bio jo/na, Forst, Traktor , via de bauan hoid und ums pudan gehts do eh a

Stimmt , war schon alles da, naja ist halt so , hab auch kein Problem das zuzugeben ;)

I hob des absolut ned abwertend gmoand.

Und sowos kaun ma jo ruhig zuagebn, waun ma in an schein Betrieb einigheirat hod👍

I wär froh woan i ma wos daheirat hätt. I hob ma ois dawirtschoft. Wia i in Betrieb va meine Eltern(Gott hab sie seelig😓) üwanumma hod, haum ma knoppe 20ha ghobt. Hiazd is da Betrieb fost 30x so gross.

Und sowos kaun ma jo ruhig zuagebn, waun ma in an schein Betrieb einigheirat hod👍

I wär froh woan i ma wos daheirat hätt. I hob ma ois dawirtschoft. Wia i in Betrieb va meine Eltern(Gott hab sie seelig😓) üwanumma hod, haum ma knoppe 20ha ghobt. Hiazd is da Betrieb fost 30x so gross.
Wie mei Mandl , a Hamster , der kauft a als zamm ...
Kimmt heim und sagt , jetzt hab ich den kaufen "müssen"

nau eh sche, und mid 600ha kaunst ned sche lebn ? :fies:

san Erbsen für die Protein Gewinnung für dich eine Option ?

Ned unbedingt. Hob i scho moi ghobt. Bis zan zeitig werden woans supa schei. Und wias zan zeide werdn aungfaungt haum, sans zaumbrocha und daun is massiv des Beikraut in de Höh kemman. Und das i vor da Ernte mit da Chemie drüwa muas, des mog i ned. Wei de Wortezeit den Druschzeitpunkt ziemlich noch hintn schiabt.
Eventuell werd i heia amoi an Soja probiern.

Ned unbedingt. Hob i scho moi ghobt. Bis zan zeitig werden woans supa schei. Und wias zan zeide werdn aungfaungt haum, sans zaumbrocha und daun is massiv des Beikraut in de Höh kemman. Und das i vor da Ernte mit da Chemie drüwa muas, des mog i ned. Wei de Wortezeit den Druschzeitpunkt ziemlich noch hintn schiabt.
Eventuell werd i heia amoi an Soja probiern.
sehr cool, wir haum 2x scho Kürbis in Bio probiert, 2x moi a hauma ernte !!!

Inserat in den OÖ.Nachrichten: Fescher und gscheiter Mann, 186cm groß, schwarzhaarig, sucht Witwe mit mindestens 50ha Wald.
Kennwort: Husqvarna vorhanden :cool: :hahaha:

Zurück
Oben