- Reaktionen
- 21.386
- Checks
- 3
Wenn ich Forstmäßig arbeiten muss oder Schneeräumen usw. geht mir aber der LD schon ganz schön am A.... vorbei,Da LD geht owa bis zan 25.01.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wenn ich Forstmäßig arbeiten muss oder Schneeräumen usw. geht mir aber der LD schon ganz schön am A.... vorbei,Da LD geht owa bis zan 25.01.
Wir spüren ihn auch nur sekundärWenn ich Forstmäßig arbeiten muss oder Schneeräumen usw. geht mir aber der LD schon ganz schön am A.... vorbei,
Wenn ich Forstmäßig arbeiten muss oder Schneeräumen usw. geht mir aber der LD schon ganz schön am A.... vorbei,
Was los bei die Bauern , liegens scho wieda alle auf da Ofenbank
Euje da entgeht Dir aber was, grad im Winter schätz ich das außerordentlich,I hob goa koa Ofabaunk
Wie, was, solls bei euch morgen schneiben oder wie, bei uns hat er schon was gmeldet aber ich lass mich überraschenI hob nu ois startkloa gmocht fian Wintadienst morgn
Bald meine Liebe, der Ofen ist schon eingeheizt,liegens scho wieda alle auf da Ofenbank
Euje da entgeht Dir aber was, grad im Winter schätz ich das außerordentlich,
Wie, was, solls bei euch morgen schneiben oder wie, bei uns hat er schon was gmeldet aber ich lass mich überraschen
Kimm i auf a BierliBald meine Liebe, der Ofen ist schon eingeheizt,
mei gorgn krotzt a scho in die startlöcherI hob goa koa Ofabaunk
I hob nu ois startkloa gmocht fian Wintadienst morgn
mei gorgn krotzt a scho in die startlöcher
bei uns hot´s scho zu schneien begonnenNajo schau ma moi wos wiad.
bei uns hot´s scho zu schneien begonnen
tjo wenns va slovenien kummt san hoit wir früher dranBa uns is nu nix. Laut Radar solls um sechs Uhr aunfaunga.
tjo wenns va slovenien kummt san hoit wir früher dran
ned vü, va 10 canti auf den bergen hot da radio zsogen gwußtIs jo a kloa.
Wiavü soi den ba eich owakuma?
ned vü, va 10 canti auf den bergen hot da radio zsogen gwußt