- Reaktionen
- 59.951
- Checks
- 6
Stimmt den Fachbegriff kennts ihr ja gor ned ...wuiseln=jammernOiso stimmt des mitn geteiltn Leid net...nur oglogn wird ma
Wos dama?![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Stimmt den Fachbegriff kennts ihr ja gor ned ...wuiseln=jammernOiso stimmt des mitn geteiltn Leid net...nur oglogn wird ma
Wos dama?![]()
Mei liabStimmt den Fachbegriff kennts ihr ja gor ned ...wuiseln=jammern![]()
Stimmt ...das hob i glatt übersengMei liabdes hätst in Titel eineschreim soin
Da ofnbonktschentscheStimmt den Fachbegriff kennts ihr ja gor ned ...wuiseln=jammern![]()
Dagegen is doch bestimmt a Kraut gwochsnDa ofnbonktschentsche![]()
Peruanische PetersilieDagegen is doch bestimmt a Kraut gwochsn![]()
Des is oba bledPeruanische Petersiliesagt da volxxmund wirkt bei weibl und mandl gleichermaßen gegen steif und verklemmtheit
ma kauft doch saisonal und regionalPeruanische Petersiliesagt da volxxmund wirkt bei weibl und mandl gleichermaßen gegen steif und verklemmtheit
Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
wer hod scho gern steife Glieder ?Des is oba bleddann is nermt mehr verklemmt, oba a nix mehr steif
Ich, solangs net meine sanwer hod scho gern steife Glieder ?![]()
i dat zur Zeit an Haxn bissl nachziang...paßt des dann?Ich, solangs net meine san![]()
Ich weiss ein paradoxonDes is oba bleddann is nermt mehr verklemmt, oba a nix mehr steif
Jooo, dann kinama miteinander wuiselni dat zur Zeit an Haxn bissl nachziang...paßt des dann?![]()
I seh scho ...Fremdsprachen san dei StärkeJooo, dann kinama miteinander wuiseln![]()
Irgendwos muas i jo schließlich a kinaI seh scho ...Fremdsprachen san dei Stärke![]()
Wegen an bissal brauchst oba net bei de Fortgeschrittenen jammernI hob a bisserl an Wadlspreizer![]()
was isn das??I hob a bisserl an Wadlspreizer![]()
Muskelkater?I hob a bisserl an Wadlspreizer![]()
HalloWegen an bissal brauchst oba net bei de Fortgeschrittenen jammern![]()