- Reaktionen
- 209.922
- Checks
- 78
touschä!!Mal die Scheibe wechseln![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
touschä!!Mal die Scheibe wechseln![]()
bitte, gerne !
einfach fragen...![]()
Jetzt zum nachholen brauchst eh keinen mehr. Jetzt bist ja in Wienah jo eh, und in da wortezeit häd i da a kotz spendiern soin ?![]()
mal die Hand wechseln !!![]()
uii, dann mach mal PAUSE !Ich habe es mir eh überlegt, verdammt![]()
STIMMT !!Jetzt zum nachholen brauchst eh keinen mehr. Jetzt bist ja in Wien![]()
bin immer für dich da, BROIch werde bei Bedarf auf dich zurückkommen ☀![]()
uii, dann mach mal PAUSE !
na dann gratuliere ich mal, dann brauchst aber eh beide Hände...Habe ich jetzt eh für hoffentlich mindesten 9 Monate![]()
Ja endlich a positive nochrichtHabe ich jetzt eh für hoffentlich mindesten 9 Monate![]()
Zfüh' pudan, und danoch sudan...des san ma eh die liabstn'..mia duat de Hüftn weh und i hob in de Oaschbockn an musklkoda...![]()
scho, GÖZfüh' pudan, und danoch sudan...des san ma eh die liabstn'..
![]()
![]()
Bei dia moch i a Ausnohm..scho, GÖ![]()
Du auch..?I hab Nacken ...Schulter ....![]()
Schau hoit net imma die junga Dirndl nochI hab Nacken ...Schulter ....![]()
Ja .....hilft da Alkohol?Du auch..?![]()
Wenn des da Fall warad, dann hätt i ned nur a steifs KnackSchau hoit net imma die junga Dirndl noch
Najo...üba des andere gfreit ma si in dein Alter scho, des wa jo nix zum jammernWenn des da Fall warad, dann hätt i ned nur a steifs Knack![]()
Ob beim Wirt no was steif ist/wirdNajo...üba des andere gfreit ma si in dein Alter scho, des wa jo nix zum jammern![]()
![]()