- Reaktionen
- 84.268
- Checks
- 8
wenn du große oarschlecher suachst, muasst in @Mitglied #73260 kontaktierenMoch mit dein Mund koane Vasprechungen, de dei Oasch ned einlösn kaun
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
wenn du große oarschlecher suachst, muasst in @Mitglied #73260 kontaktierenMoch mit dein Mund koane Vasprechungen, de dei Oasch ned einlösn kaun
Hob i beides nit,brauch ma a nit, oba i tat di schou amoi datenna bravo....mi wird nie wer daten woin, wenn er lest, dassd dafiar an kran oda hebebühne benötigst
wenn du große oarschlecher suachst, muasst in @Mitglied #73260 kontaktieren
immer wenns nimmer wirtschaftlich is den "Alten" instand zu setzen )ausweh d.h. jeds moi an neichn oidn checkn?
na bravo....mi wird nie wer daten woin, wenn er lest, dassd dafiar an kran oda hebebühne benötigst
Sogn ma einfach des is für die großen Möbs, dann is dei Postfach glei voina bravo....mi wird nie wer daten woin, wenn er lest, dassd dafiar an kran oda hebebühne benötigst
Hebebühnen find i furchtbar romantisch..du denn ned)????auwehromantischer wirds nimma, oda??
hier..die ALternative)Na danke
Do is ma dei kloans Oaschloch scho liaba
Bei da Esther kummst nur an wennst Bagger fahren kannst,da wird sie schwach )Kranfahrer wär noch a Upgrade
Ich dachte des Baggern is ihr KernkompetenzBei da Esther kummst nur an wennst Bagger fahren kannst,da wird sie schwach )
oder wenn sich wos verbogenes noch mehr verbiegt..oder gar obricht)jo....u vl de gängisten knochnbrüche
ja eh.......aber nur so eroberst ihr Herz wennst des a wie a Profi kannst)Ich dachte des Baggern is ihr Kernkompetenz
Und mitn Bagger Löcher im Garten ausheben)Ich dachte des Baggern is ihr Kernkompetenz
wenn du große oarschlecher suachst, muasst in @Mitglied #73260 kontaktieren
Jo daun muass i hoit is Bagger fohrn lerna,vielleicht daborms si daun di @Mitglied #473397Bei da Esther kummst nur an wennst Bagger fahren kannst,da wird sie schwach )
genau! a tiarfes bitte... wg. de typn auf meiner ignolistn wars gwesnUnd mitn Bagger Löcher im Garten ausheben)
aubaggern konnst eh schu wiar a wötmasterJo daun muass i hoit is Bagger fohrn lerna,vielleicht daborms si daun di @Mitglied #473397
Hüft des no nitaubaggern konnst eh schu wiar a wötmaster
bevorzugst du net a lecher?Hüft des no nit
I wü nur dibevorzugst du net a lecher?
Waun i daun endlich ba dir glandet bin,bin daun Olympiasiegeraubaggern konnst eh schu wiar a wötmaster