U
Gast
(Gelöschter Account)
Muss es a bett sein?oba bitte in dein bett...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Muss es a bett sein?oba bitte in dein bett...
u darum ignorier i di wieda moi!
in de woschstrossn geh i jetzt netMuss es a bett sein?
Komm auf die Hebebühnein de woschstrossn geh i jetzt net![]()
auwehKomm auf die Hebebühne![]()
in de woschstrossn geh i jetzt net![]()
Kennst mich jaauwehromantischer wirds nimma, oda??
Komm auf die Hebebühne![]()
jo eh...i nimm a teeliarchterl mitKennst mich ja![]()
a Schaden könnte frei sein....Totalschäden werden nicht repariert...da muasst da was Neues zulegenis do 1 totalschodn frei?
ausweha Schaden könnte frei sein....Totalschäden werden nicht repariert...da muasst da was Neues zulegen)
Kranfahrer wär noch a Upgradeauwehromantischer wirds nimma, oda??
Do steigt oba daun a jede Versicherung ausi würd a olle sexunfälle inkludieren![]()
sorryhob mi vatippt!
Do steigt oba daun a jede Versicherung aus![]()
i hob oba dabei mit meine laungen kuahwimpern klimpert ...host des net gsehng????Jojo hiazd kimst wieda mit de bülign Ausredn, de da eh koana glaubt![]()
na bravo....mi wird nie wer daten woin, wenn er lest, dassd dafiar an kran oda hebebühne benötigstKranfahrer wär noch a Upgrade![]()
i hob oba dabei mit meine laungen kuahwimpern klimpert ...host des net gsehng????![]()
scheppern wirds glei in deina hosnNa i hobs nua scheppan gheat. Ungefähr so wia waunst du mitn Auto einparkst![]()
scheppern wirds glei in deina hosn![]()