U
Gast
(Gelöschter Account)
Muss es a bett sein?oba bitte in dein bett...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Muss es a bett sein?oba bitte in dein bett...
u darum ignorier i di wieda moi!
in de woschstrossn geh i jetzt netMuss es a bett sein?
Komm auf die Hebebühnein de woschstrossn geh i jetzt net
auwehromantischer wirds nimma, oda??Komm auf die Hebebühne
in de woschstrossn geh i jetzt net
Kennst mich jaauwehromantischer wirds nimma, oda??
Komm auf die Hebebühne
jo eh...i nimm a teeliarchterl mit auf da hebenühne bei kerznlicht fost wie am kran? @Mitglied #505175Kennst mich ja
a Schaden könnte frei sein....Totalschäden werden nicht repariert...da muasst da was Neues zulegen)is do 1 totalschodn frei?
ausweh d.h. jeds moi an neichn oidn checkn?a Schaden könnte frei sein....Totalschäden werden nicht repariert...da muasst da was Neues zulegen)
Kranfahrer wär noch a Upgradeauwehromantischer wirds nimma, oda??
Do steigt oba daun a jede Versicherung ausi würd a olle sexunfälle inkludieren
sorryhob mi vatippt!
na geeeehDo steigt oba daun a jede Versicherung aus
i hob oba dabei mit meine laungen kuahwimpern klimpert ...host des net gsehng????Jojo hiazd kimst wieda mit de bülign Ausredn, de da eh koana glaubt
na bravo....mi wird nie wer daten woin, wenn er lest, dassd dafiar an kran oda hebebühne benötigstKranfahrer wär noch a Upgrade
i hob oba dabei mit meine laungen kuahwimpern klimpert ...host des net gsehng????
scheppern wirds glei in deina hosnNa i hobs nua scheppan gheat. Ungefähr so wia waunst du mitn Auto einparkst
scheppern wirds glei in deina hosn