- Reaktionen
- 105.711
- Checks
- 18
Bekomm i no a Achterl?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
scho ...i bin a ganz a Braver ...meistensjetzt tua ned so, wia wannst a moralische instanz wärst.
fragt se bloß ob er no kann, wenn sie mit eam fertig ist, oder umgekehrt, oder beide....... is ja wurst, hauptsach an spaß ham's.
Gibts jetzt scho leicht Frühstück? mmhh wir kommen..
fragt se bloß ob er no kann, wenn sie mit eam fertig ist, oder umgekehrt, oder beide
scho ...i bin a ganz a Braver ...meistens
so ähnlich gehts mir a ...so lang i genug loswerdDas sag i a imma.....bin i jo eigentlich a.....solang i genug bekomm
ja, ans hab i no - merlot vom salzl aus illmitz, wenn's recht is.Bekomm i no a Achterl?
no geht's, so gegn mitternacht wär aber a ablöse scho guat.Ja eh.. mir Zwoa schupfen den Laden schon weiter.. bis jetzt auch gangen..
oiso du kannst imma,I kaun immer, aussa i bin miad
Fia Gaudi und Sex bin i a imma zum haum!Na mir verstehen uns halt @Mitglied #43582 .. Sex hamma halt koan.. aber dafür Wein und a Gaudi..
Und do kimst uns nid besuchn?ja, ans hab i no - merlot vom salzl aus illmitz, wenn's recht is.
oiso du kannst imma,
Ja uns würden sie glatt verdurschten lassen..Bekomm i no a Achterl?
Sogt wer?i kannt ober koan interessierts
ja iSogt wer?
sex hamma scho, aber hoit ned miteinander........Na mir verstehen uns halt @Mitglied #43582 .. Sex hamma halt koan.. aber dafür Wein und a Gaudi..
des hat was!Fia Gaudi und Sex bin i a imma zum haum!
eben!I bin jo nie miad..
jessas, koa weib und koa wei - des ist fast a bissl z'vü grausamkeit!Ja uns würden sie glatt verdurschten lassen..
Ja uns würden sie glatt verdurschten lassen..
Tja des wird schon no.. denk an die Formel..sex hamma scho, aber hoit ned miteinander........
Ja wenn er lecker ist bin ich dabei..I denk ma des a scha....owa i kenn den Salzl in Illmitz e...mogst a Flaschal?
@Mitglied #219870 wann holst wieder an Wein?