- Reaktionen
- 80.520
- Checks
- 14
Sama brandaktuell zart besaitet ?Hob grod festgestellt...wenn so herrin mitliest, dann brauchst an Brand und zwar aktuell
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Sama brandaktuell zart besaitet ?Hob grod festgestellt...wenn so herrin mitliest, dann brauchst an Brand und zwar aktuell
Eindeutig zu wenig Brand aktuellSama brandaktuell zart besaitet ?
Sama brandaktuell zart besaitet ?
Mach a bissal mehr sport brandaktuell.....a bissl aufpassen muaß ma scho - sonst wird des @Mitglied #431736chen gar no zum Problem
...heit brauchi oba wirklich an Leibwächter
A Lebendrupf is glei hergricht...brandaktuell quasia bissl aufpassen muaß ma scho - sonst wird des @Mitglied #431736chen gar no zum Problem
...heit brauchi oba wirklich an Leibwächter
Apropos lebendig gerupft warst du leicht hochzeitsteise und host de ganze zeit tupft brandaktuellA Lebendrupf is glei hergricht...brandaktuell quasi
Apropos lebendig gerupft warst du leicht hochzeitsteise und host de ganze zeit tupft brandaktuell
schon gell..najo, vadächtig kommt ma des scho a vor, weil des kloane goscherte @Mitglied #595248 a zur söbn Zeit wieda auftacht is
najo, vadächtig kommt ma des scho a vor, weil des kloane goscherte @Mitglied #595248 a zur söbn Zeit wieda auftacht is
schon gell..
Immer wieder schön, dass sich hier nichts ändert
In den Jungbrunnen darf man erst ab 40, da habe ich noch einige Jahre vor mir
Dann viel Spaß und verletzt euch nicht Jungsaha, leiwand - dann derfi eh scho eini - andererseits fahri da liaba nach Klagenfurt zum Lindwurm, der steht eh a auf so ana Art Jungbrunnen und tua dortn dann mitn @Mitglied #505578 & Opi @Mitglied #537833chen a bissl die Herrengassn aufmischen
....und vorher gehts no nach Minimundus
Apropos lebendig gerupft warst du leicht hochzeitsteise und host de ganze zeit tupft brandaktuell
najo, vadächtig kommt ma des scho a vor, weil des kloane goscherte @Mitglied #595248 a zur söbn Zeit wieda auftacht is
Zamm auf Kur werdens wohl nicht gwesn sein
Ja sag a mal ...habt's ihr zwoa in da Früh leicht de falschen Kerndl im Müsli ghabt?
Und etz wenn ned glei a gscheide Reparaturhoibe über de Tischkanten rutscht, dann bau i aus dem Saftladen a saubers Karussell
Ja genau ..und hint nach kann i di wieder nackert vom Budl ober ziang, weils da an Ream von da Orgel ghaut hod, von dem Gift .....mit Jagamoasta reib i mir vielleicht de Fias ei ...nach eine längeren Wanderung ....und dein Jagatee derfst da schön brav selber eine ziang ......wer woas hinter wos fia Ana alten Wirtshaustür du den Strohrum gfunden host, denst ma do eine panscht?
...brandaktuell kennst du den Unterschied zwischen schluckspecht und zugvogel aber ganz genau wie mir scheintJa sag a mal ...habt's ihr zwoa in da Früh leicht de falschen Kerndl im Müsli ghabt?
Oder war da Brand no zu aktuell ?
Wenn da @Mitglied #505578 a mal a bisserl zu lang im Zug vom Ofen steht, lass i mir des ja no eingehen aber da @Mitglied #34975 sollt den woarm gmachten Puffsprudel vom Chritkindlmarkt, den er se allerweil andrahn lasst, scho wesentlich besser vertragen
Ausserdem....Wos is des für a Kaschuppen do herrin, wenn über solche Infos ned brandaktuell recherchiert werd?
A jede zahnluckerte Glaskugelschauerin vom Provinzzirkus is besser informiert, wia ihr zwoa Haumtaucha
Und etz wenn ned glei a gscheide Reparaturhoibe über de Tischkanten rutscht, dann bau i aus dem Saftladen a saubers Karussell
Der ist aber brandaktuell hochaktiv im Moment...sads jo alle gut zu Vögeln, sonst taucht am End no da @Mitglied #267076 auf und richt eich die Wadln