- Reaktionen
- 84.150
- Checks
- 14
Und die fahne oder wie heisst der schwanz beim hundmaahh, is des Madamchen net siaß![]()
- zum dauerflauschen
da is sogar mei Brand aktuell wie wegblasn
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Und die fahne oder wie heisst der schwanz beim hundmaahh, is des Madamchen net siaß![]()
- zum dauerflauschen
da is sogar mei Brand aktuell wie wegblasn
![]()
wie heisst der schwanz beim hund![]()
Ham ma a weng eigschöpft..brandaktuell?da bist da oba eh goldrichtig - nirgendwo anderst hast so a Auswahl an Gemsen und Gamsböck
....und a klans
Mitglied #431736 is sogar a dabei
...bah, habi no an Brand aktuell![]()
Hast du erm vazahtHam ma a weng eigschöpft..brandaktuell?![]()
Dann hätt i eam as Standgas scho eigstellt, dann war a heind fit wie da irische FrühlingHast du erm vazaht?
Achso einfach ein fetteres gemisch eingefülltDann hätt i eam as Standgas scho eigstellt, dann war a heind fit wie da irische Frühling![]()
Zu Vermeidung von FehlzündungenAchso einfach ein fetteres gemisch eingefüllt![]()
![]()
Oder stotototternZu Vermeidung von Fehlzündungen![]()
Dann hätt i eam as Standgas scho eigstellt, dann war a heind fit wie da irische Frühling![]()
I streit alles ab... du warst das also damals
An sprtzer franzbrandtwein und die fahne ist passè
...ja irgendwas mit steif
Das war mir eh klar ...I streit alles ab![]()
Du kennst di halt ausDas war mir eh klar ...![]()
Wenn i mal kurz a Minuten hob, dann leg i a Gedenkminuten für di ei
Sagst du ja bleibst du da sagst du nein gehst du heimDas war mir eh klar ...![]()
Sagst du ja bleibst du da sagst du nein gehst du heimDes a alte bauernregel
![]()
und glaub mir sie weiss es auch...maahh, is des Madamchen net siaß![]()
![]()