- Reaktionen
- 84.231
- Checks
- 8
do siachst moi, wiar lernwillig i bi, u des mit 40+nau bitte, geht eh mit dia - ma muass di nua om richtign weg bringa
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
do siachst moi, wiar lernwillig i bi, u des mit 40+nau bitte, geht eh mit dia - ma muass di nua om richtign weg bringa
sehr brav und jetzt auf de knia -do siachst moi, wiar lernwillig i bi, u des mit 40+☝
Gibt's fix auf WishWO KRIEG ICH DAS HER?!
Wadde.Da wäre ein date fällig und wie wir aus einem anderen thread wissen, date = Sex
Gibt's fix auf Wish
Wadde.
In dem Thread hab i aber net mitgewirkt, oder?
Und das is jez nicht positiv weil..?Auf Wish kommt gach no a echter Pepe daher statt das Shirt.
Und das is jez nicht positiv weil..?
hüfst ma auf??sehr brav und jetzt auf de knia -
Bekommst einen Polsterhüfst ma auf??
i kimm trotzdem nimma auf...Bekommst einen Polster
i kimm trotzdem nimma auf...
nua wennst wieda brav woast like tschentlmännhüfst ma auf??
I würde mich auf Augenhöhe begebeni kimm trotzdem nimma auf...
I würde mich auf Augenhöhe begeben
vl wär in dem moment a kranfoahra gschickterHast ja eh an Betre ... Poolboy der hilft.
Alle 4, abwechselndWelches Auge?
des is owa nua fia de weicheier unter de damen do und do hob i so meine zweifel bei der @Mitglied #473397 de hoit des scho ausBekommst einen Polster
vl wär in dem moment a kranfoahra gschickter
yessasI würde mich auf Augenhöhe begeben
tjo... bis vur 1,5j woars vl so. oba seitn mein unfoll is mei sprunggelenk tw. steif... der preis is leider hoch, wenn i des mochdes is owa nua fia de weicheier unter de damen do und do hob i so meine zweifel bei der @Mitglied #473397 de hoit des scho aus