G
Gast
(Gelöschter Account)
Sportart umbenennen?mei, wenn wir so spün würdn, wiar der faungt
Kussball statt Fußball.
Küsse des Todes sind allerdings ausgeschlossen.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Sportart umbenennen?mei, wenn wir so spün würdn, wiar der faungt
oba a 11meter busserl wär jetzt megaSportart umbenennen?
Kussball statt Fußball.
Küsse des Todes sind allerdings ausgeschlossen.
Und jetzt lernst noch lesengott bewahre!i bi zwoar bi, nimm oba trotzdem net olles
hö?! ignorierst mi nimma?Und jetzt lernst noch lesen
Da steht was von „ihn“
Ich bin GsD nicht bi
Oans fia de @Mitglied #426886 @Mitglied #240947 @Mitglied #548102 und @Mitglied #473397 ganz dezent umischmeiß
i nimm nix dezentesOans fia de @Mitglied #426886 @Mitglied #240947 @Mitglied #548102 und @Mitglied #473397 ganz dezent umischmeiß
Oans fia de @Mitglied #426886 @Mitglied #240947 @Mitglied #548102 und @Mitglied #473397 ganz dezent umischmeiß
Das Monopol auf 11 Meter Busserl ist bei mir schon vergeben, aber ein bekommst Du gern.oba a 11meter busserl wär jetzt mega
Jo sakra nu amoi...muß i Dir extra oans schicka?i nimm nix dezentes
11m schoffat i heit eh nimma, bin k.o. vom dienst, oiso nimm i den hoibatn knutschfleck daunkend o!Das Monopol auf 11 Meter Busserl ist bei mir schon vergeben, aber ein bekommst Du gern.
benüh di, du küsserkönigJo sakra nu amoi...muß i Dir extra oans schicka?
Geleck, wer was wohin du des Bussl daun umleitest...und daun bin i wieda schuidbenüh di, du küsserkönig
Na komm her liebste @Mitglied #513259 da hast du dein und gut ist´sFür einen besonderen Menschen, der weiß ich meine ihn
stimmt, bi schod nie!@Mitglied #473397 a Bussl schick - bissl bi geht scho
is südlich net ok?Geleck, wer was wohin du des Bussl daun umleitest...und daun bin i wieda schuid
stimmt, bi schod nie!