Y
Gast
(Gelöschter Account)
müss ma uns de jz ausfechtn?Ich auch nicht,deswegen nur die kleinere.......
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
müss ma uns de jz ausfechtn?Ich auch nicht,deswegen nur die kleinere.......
Nein,wir müssen sie erst in Natura sehen...vielleicht gibts ja irgend etwas kleines an ihr....wenn nicht,brauchen wir einen Dritten.....müss ma uns de jz ausfechtn?
na die pappn konns ned seivielleicht gibts ja irgend etwas kleines an ihr....
na die pappn konns ned sei
Das sollte der @Mitglied #431736 schon wissen ....i.mog hombeerkracherl voi gern
Die Oma hat immer gsagt die Wahrheit muss ma sagn
nimm des sufurt zruck,sunst konnst dei ersteigerungsnummer glei retour gebn!!!
dei oma hot a vü gredt,wenn da tog laung woar,stimmts?!Die Oma hat immer gsagt die Wahrheit muss ma sagn
Klar war ja a Weiberleit und de quatschen ununterbrochendei oma hot a vü gredt,wenn da tog laung woar,stimmts?!
Mein Weiberleit nicht!Klar war ja a Weiberleit und de quatschen ununterbrochen
du bist sicher schwulMein Weiberleit nicht!
Dann is a MaunMein Weiberleit nicht!
i darf ned schwer heben...arztanweisung
Ich auch nicht,deswegen nur die kleinere.......
müss ma uns de jz ausfechtn?
Nein,wir müssen sie erst in Natura sehen...vielleicht gibts ja irgend etwas kleines an ihr....wenn nicht,brauchen wir einen Dritten.....
oda steht im stoll ??Dann is a Maun
aua...haun tuat jo weh. dasd a immer glei so brutal werdn muasst....
nimm des sufurt zruck,sunst konnst dei ersteigerungsnummer glei retour gebn!!!
du bist sicher schwul
Dann is a Maun
Joooooooooooooo sicher und dann wieder #metoo schreienWo sind nur die Männer von früher hin verschwunden, denen keine Einkaufstasche zum Hinauftragen zu schwer und kein Busen zu groß war!!!!????
Ka Angst i denk die @Mitglied #456471 is so klaaa de kann da höchstens ins Knie tretenaua...haun tuat jo weh. dasd a immer glei so brutal werdn muasst....
wurscht, i ko mi buckn, damits glonga mogKa Angst i denk die @Mitglied #456471 is so klaaa de kann da höchstens ins Knie treten
Und schief stehen wirds a wall ja die Tittalan ungleich schwer sanwurscht, i ko mi buckn, damits glonga mog