S
Gast
(Gelöschter Account)
Danke!
Nix zu danken. Der Pope hat eh das viel geilere Outfit als du. Dieser handgestickte Seidenfummel, der Traum aller EF-Fertisch-isten.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Danke!
Hab schon was modernes mit so an zagaot: i hob moi vagessn zu tankn,do hob i 4km mein gadschhupfer in berg aufischiam miassn, 4 eeewiglaunge km,ächtz. kane schilling f benzin eigsteckt ghobt
soi i da glei do ane schmiarrn??Hab schon was modernes mit so an zaga
Apropos: gibts Forem für Seitensprünge. Ich hab nur Hinweise auf Plattformen gefunden, bei denen man zahlen muss.da standardsotz vo vergebenen männern???
Wenst di traust scho, aber i sags glei i Schrei vuigassoi i da glei do ane schmiarrn??
des schau i ma o *tixo hoin geh*Wenst di traust scho, aber i sags glei i Schrei vuigas
Na so an fetisch hab ich nichtdes schau i ma o *tixo hoin geh*
du waßt nur nu nix davo *hoit stü*Na so an fetisch hab ich nicht
Aso na dann, aber a Belohnung wü i a fürs Stü seindu waßt nur nu nix davo *hoit stü*
net gschimpft,is globt gnuag!!!!'Aso na dann, aber a Belohnung wü i a fürs Stü sein
Pffffff i wü a Schokonet gschimpft,is globt gnuag!!!!'
Pffffff i wü a Schoko
Wenn du wüsstest was i Ois glaubdes glaubst jo söba net?!
@Mitglied #81571 trainierst du für die Weltmeisterschaft im Beiträge verschieben?
Depp, die nächste Sperre ist die letzte Sperre.Warad dir sperren lieber?
Depp, die nächste Sperre ist die letzte Sperre.
letzte Sperre
alles hat ein end nur die wurst hat zwei ...
Glaub mir, das stört mich jetzt nicht wirklich.Dann warad ich mit den Deppen vorsichtig.