E
Gast
(Gelöschter Account)
wer soll mi rauswischen?pass auf, dass du nicht rausgewischt wirst![]()
gibts da jetzt a bier, oder wie schauts aus?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
wer soll mi rauswischen?pass auf, dass du nicht rausgewischt wirst![]()
die Putzfrau - also der Esel selbstwer soll mi rauswischen?
gibts da jetzt a bier, oder wie schauts aus?
tragt er heut a kittelschürze?die Putzfrau - also der Esel selbst
klar, ich hab da a volle Kiste bei mir stehen![]()
freibier?Kaum bist wieder dahoam scho san de ganzen Freibiergsichter wieder do![]()
ge pudel die do net so auf, bist jo a Esel und ja PudelKaum bist wieder dahoam scho san de ganzen Freibiergsichter wieder do![]()
Du bist eh no a Seidel scharffreibier?![]()
Paß auf dass i de ned in da Bip rauchge pudel die do net so auf, bist jo a Esel und ja Pudel![]()
![]()
boar, i vasteh eana nitDu bist eh no a Seidel scharf![]()
er meint, dass du ihn vernaschen willst, sobald du ein Seiterl getrunken hastboar, i vasteh eana nit![]()
Des erklär i Dir dann schoboar, i vasteh eana nit![]()
er meint, dass du ihn vernaschen willst, sobald du ein Seiterl getrunken hast![]()
momentan will i was anderesDes erklär i Dir dann scho![]()
An mir is Nix kloa...ned mal a Seiterlmomentan will i was anderesda hilft a seitl a nix. is das a kleines?
nit amal dein hau?An mir is Nix kloa...ned mal a Seiterl![]()
Wart no ....du kummst ma scho mal wieder in de Quernit amal dein hau?![]()
i bin flink wie ein wiesel, alter mannWart no ....du kummst ma scho mal wieder in de Quer![]()
Schnell hungrig, schnell durstig und schnell müde bist vielleichti bin flink wie ein wiesel, alter mann![]()
bist aba ganz schön übermütig heuteSchnell hungrig, schnell durstig und schnell müde bist vielleicht![]()