- Reaktionen
- 84.869
- Checks
- 7
Naunaunau, wenn i gwinn hob i vü zeit f datesIs oba scho imma nu mei Date![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Naunaunau, wenn i gwinn hob i vü zeit f datesIs oba scho imma nu mei Date![]()
Deine wurtn in Eierbecher vmtl Platzangst kriagn...Fiar di?![]()
De Zwoa host ohne Gewinn a scho am Oarsch pickn...Naunaunau, wenn i gwinn hob i vü zeit f dates![]()
Do red i da eh nix drein, aber des FKK-Date is meins, do mog i net teilenNaunaunau, wenn i gwinn hob i vü zeit f dates![]()
Oba hallo, am Oasch pickt do goa nix, zumindest was mi betrifftDe Zwoa host ohne Gewinn a scho am Oarsch pickn...![]()
Host schu moi an honda jazz auf deine zecherl parkt ghobt??![]()
Nö, habs schon überschlagen, da bleibt mehr als genug überWas davon übrig is? Denke eher du hättest sehr schnell zwei Millionen Schulden!
![]()
Oh doch.... Oba net mit dir![]()
U dem blauen puiverl??ohne an gscheitn Kaffee is in der Frua eh nix.
Pfau wast wie oarg in da sonn,eier hartFiar di?![]()
Nö, habs schon überschlagen, da bleibt mehr als genug über![]()
Na geh, den hobn nur de weiber paniertJojo! Das sagte Boris Becker auch immer, jetzt sitzt er zwei Jahre in Wandsworth ein.
unbequem, findst?!![]()
Des brauch mann nur wenn sie schirch oda potschert is. Das wirst jo hoffentlich beids net sein?U dem blauen puiverl??![]()
Konzentrier di afoch auf mein neichn bh bitteDes brauch mann nur wenn sie schirch oda potschert is. Das wirst jo hoffentlich beids net sein?
I hab kan Tittnfetisch.Konzentrier di afoch auf mein neichn bh bitte![]()
Führ wos glei 2,das ma den andern anbotzn koKonzentrier di afoch auf mein neichn bh bitte![]()
Öiso thintenfisch fetischI hab kan Tittnfetisch.
Dei Tanga is interessanter.
Do bin i ma ned sichaKonzentrier di afoch auf mein neichn bh bitte![]()
... was würdest du als erstes machen?![]()