- Reaktionen
- 84.087
- Checks
- 8
Naunaunau, wenn i gwinn hob i vü zeit f datesIs oba scho imma nu mei Date
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Naunaunau, wenn i gwinn hob i vü zeit f datesIs oba scho imma nu mei Date
Deine wurtn in Eierbecher vmtl Platzangst kriagn...Fiar di?
De Zwoa host ohne Gewinn a scho am Oarsch pickn...Naunaunau, wenn i gwinn hob i vü zeit f dates
Do red i da eh nix drein, aber des FKK-Date is meins, do mog i net teilenNaunaunau, wenn i gwinn hob i vü zeit f dates
Oba hallo, am Oasch pickt do goa nix, zumindest was mi betrifft bin jo ka bedürftiger NotstandsbettlerDe Zwoa host ohne Gewinn a scho am Oarsch pickn...
Host schu moi an honda jazz auf deine zecherl parkt ghobt??
Nö, habs schon überschlagen, da bleibt mehr als genug überWas davon übrig is? Denke eher du hättest sehr schnell zwei Millionen Schulden!
Oh doch.... Oba net mit dir
U dem blauen puiverl??ohne an gscheitn Kaffee is in der Frua eh nix.
Pfau wast wie oarg in da sonn,eier hartFiar di?
Nö, habs schon überschlagen, da bleibt mehr als genug über
Na geh, den hobn nur de weiber paniertJojo! Das sagte Boris Becker auch immer, jetzt sitzt er zwei Jahre in Wandsworth ein.
Mega ... A busenaquarium werdn zwiar nur skalar plotz hom, oba wurscht Anhang anzeigen 10235438
unbequem, findst?!
Des brauch mann nur wenn sie schirch oda potschert is. Das wirst jo hoffentlich beids net sein?U dem blauen puiverl??
Konzentrier di afoch auf mein neichn bh bitteDes brauch mann nur wenn sie schirch oda potschert is. Das wirst jo hoffentlich beids net sein?
I hab kan Tittnfetisch.Konzentrier di afoch auf mein neichn bh bitte
Führ wos glei 2,das ma den andern anbotzn koKonzentrier di afoch auf mein neichn bh bitte
Öiso thintenfisch fetischI hab kan Tittnfetisch.
Dei Tanga is interessanter.
Do bin i ma ned sichaKonzentrier di afoch auf mein neichn bh bitte
... was würdest du als erstes machen?