6
Gast
(Gelöschter Account)
soda, heit wor i laung beim mähen aus ggggggg
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Hod di di Nochbarin scheini Augen gmocht.....soda, heit wor i laung beim mähen aus ggggggg
wia woaßt´n des????? gggggHod di di Nochbarin scheini Augen gmocht....... Jo hob mi a vairrt , oba do her.
..hob huit an guatn Droht..wia woaßt´n des????? ggggg
najo, zletzt hot mi eh no a nochbar aufkointn, den hob i beim durst löschn höfn miaßn..hob huit an guatn Droht... Oba do hobn si schon vüh di Zähn auspissn...
. Und grias Di.....
najo, zletzt hot mi eh no a nochbar aufkointn, den hob i beim durst löschn höfn miaßn
...I kaun mi meine Marillen heuer denken, 3cm große Hagelkörner überleben die nicht![]()
bei uns hat´s gar nix gregnet, owa auf meine wiesen war´s genug, das heut nachmittag etwas ruhiger hatteI kaun mi meine Marillen heuer denken, 3cm große Hagelkörner überleben die nicht![]()
........waun i wissat wie weit weg Du bist, an Kübel voll geht si da eventuell aus. Daun kennast den Kaffee a glei einlösen...
![]()
woast wieda zschlimm ggggggg
jojo, typisch weibsbüd hoit ggggggI doch nit![]()