6
Gast
(Gelöschter Account)
soda, heit wor i laung beim mähen aus ggggggg
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Hod di di Nochbarin scheini Augen gmocht....... Jo hob mi a vairrt , oba do her.soda, heit wor i laung beim mähen aus ggggggg
wia woaßt´n des????? gggggHod di di Nochbarin scheini Augen gmocht....... Jo hob mi a vairrt , oba do her.
..hob huit an guatn Droht... Oba do hobn si schon vüh di Zähn auspissn.... Und grias Di.....wia woaßt´n des????? ggggg
najo, zletzt hot mi eh no a nochbar aufkointn, den hob i beim durst löschn höfn miaßn..hob huit an guatn Droht... Oba do hobn si schon vüh di Zähn auspissn.... Und grias Di.....
......nochbarschoftshülfe is guat, wenns ned in nochhilfe umschlogt......najo, zletzt hot mi eh no a nochbar aufkointn, den hob i beim durst löschn höfn miaßn
........waun i wissat wie weit weg Du bist, an Kübel voll geht si da eventuell aus. Daun kennast den Kaffee a glei einlösen...I kaun mi meine Marillen heuer denken, 3cm große Hagelkörner überleben die nicht
bei uns hat´s gar nix gregnet, owa auf meine wiesen war´s genug, das heut nachmittag etwas ruhiger hatteI kaun mi meine Marillen heuer denken, 3cm große Hagelkörner überleben die nicht
Bezirk SO, in der Nähe vom farmi........waun i wissat wie weit weg Du bist, an Kübel voll geht si da eventuell aus. Daun kennast den Kaffee a glei einlösen...
woast wieda zschlimm gggggggBei uns schon und gehagelt auch
Anhang anzeigen 5753267
I doch nitwoast wieda zschlimm ggggggg
jojo, typisch weibsbüd hoit ggggggI doch nit