6
Gast
(Gelöschter Account)
genau, also i geh moi farmerin gleichdrahn, is jo wos schensLoss ma uns üwaroschn wos am Ende des Monats aussakummt.
Owa red ma va wos aundan.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
genau, also i geh moi farmerin gleichdrahn, is jo wos schensLoss ma uns üwaroschn wos am Ende des Monats aussakummt.
Owa red ma va wos aundan.
genau, also i geh moi farmerin gleichdrahn, is jo wos schens
bestell glei mei zeig mit und zoihn a gleiSchena wia des wos i moch.
I dua grod Saatgut und Dünger bestelln
Wia vertrogt si des, Dei Farmerin und diverses Saatgut.....?genau, also i geh moi farmerin gleichdrahn, is jo wos schens
najo, meine weißen spritza will´s ned mehr aufgehn lassen ggggggWia vertrogt si des, Dei Farmerin und diverses Saatgut.....?
bestell glei mei zeig mit und zoihn a glei
i woas, unser luft is dünnMia san do ned bei wünsch dir was
i woas, unser luft is dünn
tjo, des is a trauerspiel, söwa geht´s as ned schlecht und uns noch das bisserl nehmen wollen wos ma hamI woas. Und es gibt wöche de dadn uns des bissl Luft a nu odrucka.
Ah jo Guadn Morgn
Heit is nix mit Raps spritzn.
tjo, des is a trauerspiel, söwa geht´s as ned schlecht und uns noch das bisserl nehmen wollen wos ma ham
owa unsere kammern sei dank für diese hetzerei
meins ghört a die giebelkreuzlerMia kinans nix nehmen. Mia ghead nix
Da Kammer wärs jo eh am liebsten es würd in jeden Dorf nurnea oan oda zwoa Bauern gibt.
meins ghört a die giebelkreuzler
tjo, vü bleibt ned übrigAh eh des deine a
prost, a an guatn obendGuadn Obend
prost, a an guatn obend
freili, is eh erst des erste punti für heutProst. Duasd scho wieda Durscht löschn
freili, is eh erst des erste punti für heut
nee, heit wor i gaunz bleifrei unterwegsGoa koa Mittogsbierchen drunga
nee, heit wor i gaunz bleifrei unterwegs