I
Gast
(Gelöschter Account)
also könnt i mit mein 3 schora a no kommen gggggggg
Nau sicha
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
also könnt i mit mein 3 schora a no kommen gggggggg
dann brauch i a ned so aufpassn mit dem schweren vario scheissNau sicha
dann brauch i a ned so aufpassn mit dem schweren vario scheiss
i gib gummi ggggggNa do kaunst Stoff gebn
i gib gummi gggggg
oder i komm mit sowos ggggggExterne Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
oder i komm mit sowos ggggggExterne Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
owa wia des in da nocht bei leichte minus grade so is????????? ggggggggDes is geil. Des is hoid nu wos echts. Echte Technik
owa wia des in da nocht bei leichte minus grade so is????????? gggggggg
bei da farmerin schoa gggggggIn da nocht soisd jo a ned ockan
bei da farmerin schoa ggggggg
soda, guat nocht, mei maus hot mi einberufen
tjo, unsere weibsn haun öfters wos übern haufenDes is cool. I hob des Pickal auf oan va meine Traktoren.
Guadn Morgn
Mei heitige Tagesplanung is grod va meina Frau üwan Haufn gworgn wordn.
tjo, unsere weibsn haun öfters wos übern haufen
nana, passt eh soTjo wem sogst des.
Owa san ma froh das mas haum.
Sodale, i muas hiazd ins KH waun ma uns nimma lesn, daun hob i obanklt.
schau, des is wie fahrtechniktraining vom öamtc, nur viel besser noch, und es gschiacht a wos dabei gggggggg
najo, den ersten mähdrescher hob i scho mit maisgebiss gsehn
eure äcker san denk frühreif gggggggDa Dreschns schon seit 2 oder 3 Wochen denn Mais,, aber des ist für die Stärkefabrik in Aschach..
Hier ist der Herbst schon voll in gang,, Rote Rüben Ernte läuft, Kartoffel auch schon seit längeren,, Kraut usw.. heuer war es genügend nass das Alles schön gewachsen ist,, Glaube am meisten leiden noch die Alten Bäume die brauchen noch bis sie die trockenheit der letzten Jahre verkraften.....