N
Gast
(Gelöschter Account)
Nein. Hab ich net geschrieben!
Herst. Was is mit dir.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Nein. Hab ich net geschrieben!
das kann man oder eben nicht.. .
Na Hauptsoch ihr sads Eich einigKannst oder net.
Sama.Na Hauptsoch ihr sads Eich einig
Nö... pfff...Sollte eigentlich schon zum Ansehen gehen
Pffff mich net von der Seite da an...Nö... pfff...
Pffff mich net von der Seite da an...
Vo olle Seiten... mhmmmmmmm.Soll i lieber um die rum hüpfn, damitst das von olle Seiten kriagst?
Vo olle Seiten... mhmmmmmmm.
Da sagat i net nein...
Noch dazu wei i so groß bin.. und du wirklich jede Stelle erwischen musst, wirklich jede...Tjo i eh a ned... oba do wirds daun eher zum schnaufn.
Noch dazu wei i so groß bin.. und du wirklich jede Stelle erwischen musst, wirklich jede...
Prüde musst bei mir net sei...Des is ned des Problem... i mogs eh wenns nass is. Hoff du host koa Problem wennst mei Zung daun wirkli in jeder Ritzn gspiast. Meist faungans bei de Ohrn daun zum sudern au, wenn de spucke aussarinnt. Oba ja, hob di gwarnt!!!
Prüde musst bei mir net sei...
Wieso das den?Bei koana de i date... de rennen eh vorher scho weg.
Tjo... mi vakroft ned jede.Wieso das den?
Des kenn i von wo...Tjo... mi vakroft ned jede.
Zu aunstrengend, zu vasaut, zu aufgeschlossen, zu goschad... ui do gibts vü. Oba wos soids, i wü eh ned a jede. Voikommen in Ordnung.Des kenn i von wo...
.. und net jeder kann mit jedem.Zu aunstrengend, zu vasaut, zu aufgeschlossen, zu goschad... ui do gibts vü. Oba wos soids, i wü eh ned a jede. Voikommen in Ordnung.
.. und net jeder kann mit jedem.