- Reaktionen
- 3.916
- Checks
- 27
Musst eh ... sonst kommst nimmer aufNein noch nie.....aber ich verspreche das alles noch nachzuholen bevor ich alt bin
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Musst eh ... sonst kommst nimmer aufNein noch nie.....aber ich verspreche das alles noch nachzuholen bevor ich alt bin
Musst eh ... sonst kommst nimmer auf
Na hoffentlich schneibts die ned ein!Also bei uns in der Steiermark....so und jetzt muas i flüstern , weil vaschrein mag ichs nicht kein Flankerl Schnee zu sehen
Aber das Handy meldet Schneefall in den nächsten Stunden....
Ehrlich gesagt brauch ich ihn jetzt nicht mehr. Obwohl so eine unberührte Winterlandschaft traumhaft schön aussieht und einen Schneeengel hätt ich in meinem Leben auch noch keinen gemacht
Ich war jetzt auch ganz baff über @Mitglied #482001Du hast noch nie einen schneeengel gemacht?
Is ois guad, i vasteh jo an SpaßDes wollt i so jetzt ned schreiben
Glaubst weil du 5 Johr jünger bist, täts dir audas gehn?Musst eh ... sonst kommst nimmer auf
Grias diNa hoffentlich schneibts die ned ein!
Servas!
Mindestens....!Grias di
Na so schnell geht des ned, weil do muas an wirklich ordentlichen Haufen Schnee oba haun
Lieg alle Jahr im SchneeIs ois guad, i vasteh jo an Spaß
Glaubst weil du 5 Johr jünger bist, täts dir audas gehn?
Oba kummst a und mochst mit und wenn ma olle nimma auf kumman, suach ma uns do herinnen an Burschen der auf ,,reife" Frauen steht und scho is unser Problem gelöst
Sog moi, host du ka Orbeit heit?Mindestens....!
Momentan nicht...Sog moi, host du ka Orbeit heit?
Schneits in Tulln a?
Stimmt joLieg alle Jahr im Schnee
Du vergisst ... ich hab mein kleinstes Krümelmonster noch daheim
Na geh....jetzt hear owa auf hearst!Stimmt jo
Des passt no bessa, weil du hilfst uns wenigstens bei an Date mit an Mann von da muas ma eh damit rechnen das ma vasetzt wird, und dann finden sie @Mitglied #680766 und @Mitglied #617188 und mi und glauben wir sind die Neuzeitötzis
Mir gehts ned so guad wie dir, weil i muas jetzt weiter machen in der KücheMomentan nicht...
Joo hots scho heute...
Bäs spiter....ah Bis später!Mir gehts ned so guad wie dir, weil i muas jetzt weiter machen in der Küche
Baba daweil
Nö, ois ruhigUi! Schneechaos!
So ausgetrocknet und mumifiziert?Stimmt jo
Des passt no bessa, weil du hilfst uns wenigstens bei an Date mit an Mann von da muas ma eh damit rechnen das ma vasetzt wird, und dann finden sie @Mitglied #680766 und @Mitglied #617188 und mi und glauben wir sind die Neuzeitötzis
Doch zweng SchaneeNö, ois ruhig
Ouch...Beim warten
Zum glickGriass eich mitanaunda!
Wie gehts euch? Ois ok?
Und.....jo i leb nu!