- Reaktionen
- 463
Da spart die Firma ja nichts
Wäre mir aber recht, dann bekomm ich die Abfertigung und Firmenwechsel![]()
mir habens damit damals a den vollen gfallen gemacht
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Da spart die Firma ja nichts
Wäre mir aber recht, dann bekomm ich die Abfertigung und Firmenwechsel![]()
Wie als Tankwart ?Ois Hackla wirst eh nur ausgebeutet. Und waunst nimma kaunst griagst an Oarschtritt.
Ois Hackla wirst eh nur ausgebeutet. Und waunst nimma kaunst griagst an Oarschtritt.
Passt das jetzt?Passt 18 Uhr mayr in pucking
Ja.Passt das jetzt?
DankeJo jo Spozal des is a anstrengender Job. Mid an jeden mus ma redn. Und und und. Und waun daun so Hasal wia du a nu kummt do kimmt ma daun nu gscheid ins schwitzen a.
. Bist a gaunz a liabe.
Na kaun eh ned kloang.oba de Orbeitszeitn de san scho gscheid derb. Moch des schon üba 30 Joahr mitlaweile
![]()
Jo jo Spozal des is a anstrengender Job. Mid an jeden mus ma redn. Und und und. Und waun daun so Hasal wia du a nu kummt do kimmt ma daun nu gscheid ins schwitzen a.
. Bist a gaunz a liabe.
Na kaun eh ned kloang.oba de Orbeitszeitn de san scho gscheid derb. Moch des schon üba 30 Joahr mitlaweile
![]()
Jo jo Spozal des moche jo gern. Fia des bin jo do.Danke. Bin dir auch Dankbar das du mir behilflich bist beim Tanken. Das machen deine Kollegen eh nicht.
Woas du foahrst weng mir zur PinkGenau deswegen fahr ich ja zur Pink Tanken
wir zang uns heit scho den gonz tog. i zag ihr mei zimpfal und sie ihr muschal. jetzt leg i mi ins keude wossa und zag ihr nu mei popschal. i glaub des is genug für heit.Hi, heute wer am Attersee oder Mondsee unterwegs. @Mitglied #412379 habt ihr vielleicht Lust euch zu zeigen?
Scheiß de Waund au. Des is oba scho jung gstorm. Tschuidige. Voi org. I bin 53.Danke.
Mein Papa würde 49 werden wenn er noch Leben würde.