- Reaktionen
- 86.329
- Checks
- 19
zwengs in fickn. Di Fleckn störn ja net.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
zwengs in fickn. Di Fleckn störn ja net.
is mei letzter kassenoarzt, oba a nur, weil hoit echt an guadn ruaf. bin a sunst echt zfrieden mit erm. vl muass i mehr vadtändnis hobn. er is ca. 60j, schwul u hot blondierte hoar. erm föht vl nur da direkte umgaung mit fraun??zur Hautärztin geh ich so wie auch zu anderen Ärzten nur noch privat, ich hab eine im 18. Bezirk in Wien mit der ich sehr zufrieden bin. Sie hatte bei mir auch seborrhoische Keratose diagnostiziert, und erst auf meine dämliche Frage ob’s dazu auch eine deutsche Bezeichnung gibt gesagt: „sie wollte mir das ersparen, aber ja, Alterswarzen“
ka schmähHalt ich für ein Gerücht
Aber geh. Einmal fest drücken
f*ck!!!☹Die haben aber sehr sensible Hände und spüren alles!
aber so sensible Hände haben gewaltige Vorteile!f*ck!!!☹
oiso:
i kämpf seit ü 1 joahr mit rote fleckn am hois. mittlerweile gegngans nimma weg. oiso bin i gestern zum oarzt.
der inspiziert des durch a riesige plexiglosscheibn und mant:
... des hobn ältere
(ich buchstabiere: Ä- L- T -E -R- E) frauen häufig. san erweiterte gefäße, maunchmoi schlimmer durch bestimmte einflüsse, allergietest wär zum mochn! geht oba in da regl nimma weg!
mehr hob i ma net gmerkt, weil nochn wort *ÄLTERE* hot quasi sufurt de schnoppotmung begonnen
bin moi mit an rezept u depressionen ins auto gstiegn.... hot des vl a wer vu eich? gibts tipps?
ob dir blaue augerl stehngan,hmmmmm???hob i rot glesn? san de berühmtn oitasflecken ned braun?
definitivaber so sensible Hände haben gewaltige Vorteile!
uh... guad dasd mi erinnerst, dort woitat i wengan praktikum auruafnSiachs positiv jetzt bis ah a hot Milf
Du i hob nach den 40iger ah die Werbung vom Bestatter bekommen
glei wirds wieda pn's hagln..... ihr kinnts eich goar net vurstön, wie's im ef nur vo fochärzte wimmlt
Wahnsinn diese Aussage! Weiß denn der gute Herr Doktor nicht dass Frauen wie Wein sind - je mehr sie reifen, desto höher der Genuss! Über Jahrgang und Alter verschwende ich da aber keinen Gedanken!oiso:
i kämpf seit ü 1 joahr mit rote fleckn am hois. mittlerweile gegngans nimma weg. oiso bin i gestern zum oarzt.
... des hobn ältere
(ich buchstabiere: Ä- L- T -E -R- E) frauen häufig. san erweiterte gefäße, maunchmoi schlimmer durch bestimmte einflüsse, allergietest wär zum mochn! geht oba in da regl nimma weg!
mehr hob i ma net gmerkt, weil nochn wort *ÄLTERE* hot quasi sufurt de schnoppotmung begonnen
bin moi mit an rezept u depressionen ins auto gstiegn.... hot des vl a wer vu eich? gibts tipps?
Quasi Dr.House in OÖwaßt wos des problem is: des is da beste diagnostiker weit u breit....
... des hobn ältere
Ordinieren und onanieren sind sogar wortverwandt.....glei wirds wieda pn's hagln..... ihr kinnts eich goar net vurstön, wie's im ef nur vo fochärzte wimmlt
Wahnsinn diese Aussage! Weiß denn der gute Herr Doktor nicht dass Frauen wie Wein sind - je mehr sie reifen, desto höher der Genuss! Über Jahrgang und Alter verschwende ich da aber keinen Gedanken!
nur so moi: i wü kane tipps per pn! i hob des gnuag oft durch.... de vameintlichn doktoren im ef woitn daunn plötzli gaunz aundre doktor-spielchen
Passiert nur durch falsche Lagerungund irgendwann hast dann nur an Essig daham...