- Reaktionen
- 3.987
Brauchst eh nit suachn, möd di oafoch ba miru drum find i kan,moanst??☹
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Brauchst eh nit suachn, möd di oafoch ba miru drum find i kan,moanst??☹
fredi, host du a frau?
Willst du überhaupt einen langweiligen, artigen Prinzen?u drum find i kan,moanst??☹
Eben - was soll dann der Prinz in seinem trockenen Leinen?übrigens: fraun san a aungenehmer im olltog, wenns feicht ghoitn werdn!!
Du kennst koan Kuahschnoata?
würde mir niemalsnie einfallenwos? moanst a kranallergie???tipp kan !!!!
scheen!!!Ja, mit Falten, Besenreiser, Augenringe, grauen Haaren und Selbstvertrauen
na!!!gott bewahre!... den hom olle meine kolleginnen u de raunzn ma drüba oft de lötze voiWillst du überhaupt einen langweiligen, artigen Prinzen?
oba hot ma den net vu geburt on?Viell is a nur a Storchenbiss? hid mei Große a am Hois, und wonn se se aufregt donn sieht man richtig schee
de wird do gsehng hom und a aundre große baustö gsehng hom?
Jep, eigentlich schon.oba hot ma den net vu geburt on?
ÄLTERE ist jo ned richtig ALT, nua nimma gaunz jung hoid.
fester!!!!Also bitte, hier geht es um Esther u darum:
fester!!!!
hmmmmvasteh i.... oba i vasprich da, du wirst net zum chicken nuggets!!!!Ähm aber ich mag dafür nicht in "Knast-Haltung" gehen.
Dr. Nadine Reiter , wird nicht von der Kassa finanziert. 120 Euro die H. War nur 1h bei Ihr somit nur 1x 120 Euro bezahlt.oiso:
i kämpf seit ü 1 joahr mit rote fleckn am hois. mittlerweile gegngans nimma weg. oiso bin i gestern zum oarzt.
der inspiziert des durch a riesige plexiglosscheibn und mant:
... des hobn ältere
(ich buchstabiere: Ä- L- T -E -R- E) frauen häufig. san erweiterte gefäße, maunchmoi schlimmer durch bestimmte einflüsse, allergietest wär zum mochn! geht oba in da regl nimma weg!
mehr hob i ma net gmerkt, weil nochn wort *ÄLTERE* hot quasi sufurt de schnoppotmung begonnen
bin moi mit an rezept u depressionen ins auto gstiegn.... hot des vl a wer vu eich? gibts tipps?
Also bitte, hier geht es um Esther u darum: