- Reaktionen
- 4.173
Brauchst eh nit suachn, möd di oafoch ba miru drum find i kan,moanst??☹
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Brauchst eh nit suachn, möd di oafoch ba miru drum find i kan,moanst??☹
fredi, host du a frau?![]()
Willst du überhaupt einen langweiligen, artigen Prinzen?u drum find i kan,moanst??☹
Eben - was soll dann der Prinz in seinem trockenen Leinen?übrigens: fraun san a aungenehmer im olltog, wenns feicht ghoitn werdn!!![]()
Du kennst koan Kuahschnoata?
wos? moanst a kranallergie???
tipp kan
!!!!
![]()
scheen!!!Ja, mit Falten, Besenreiser, Augenringe, grauen Haaren und Selbstvertrauen
na!!!gott bewahre!... den hom olle meine kolleginnen u de raunzn ma drüba oft de lötze voiWillst du überhaupt einen langweiligen, artigen Prinzen?![]()
oba hot ma den net vu geburt on?Viell is a nur a Storchenbiss?hid mei Große a am Hois, und wonn se se aufregt donn sieht man richtig schee
de wird do gsehng hom und a aundre große baustö gsehng hom?![]()
Jep, eigentlich schon.oba hot ma den net vu geburt on?![]()
ÄLTERE ist jo ned richtig ALT, nua nimma gaunz jung hoid.![]()
fester!!!!Also bitte, hier geht es um Esther u darum:![]()
fester!!!!![]()
hmmmmÄhm aber ich mag dafür nicht in "Knast-Haltung" gehen.![]()
Dr. Nadine Reiter , wird nicht von der Kassa finanziert. 120 Euro die H. War nur 1h bei Ihr somit nur 1x 120 Euro bezahlt.oiso:
i kämpf seit ü 1 joahr mit rote fleckn am hois. mittlerweile gegngans nimma weg. oiso bin i gestern zum oarzt.
der inspiziert des durch a riesige plexiglosscheibn und mant:
... des hobn ältere
(ich buchstabiere: Ä- L- T -E -R- E) frauen häufig. san erweiterte gefäße, maunchmoi schlimmer durch bestimmte einflüsse, allergietest wär zum mochn! geht oba in da regl nimma weg!
mehr hob i ma net gmerkt, weil nochn wort *ÄLTERE* hot quasi sufurt de schnoppotmung begonnen
bin moi mit an rezept u depressionen ins auto gstiegn.... hot des vl a wer vu eich? gibts tipps?![]()
Also bitte, hier geht es um Esther u darum:![]()