- Reaktionen
- 106.193
- Checks
- 1
hmmmmvasteh i.... oba i vasprich da, du wirst net zum chicken nuggets!!!!
Danke!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
hmmmmvasteh i.... oba i vasprich da, du wirst net zum chicken nuggets!!!!
. erm föht vl nur da direkte umgaung mit fraun??
wiar du?!eppa is er aus leidvoller Erfahrung schwul worn.
Wechsle mal Haarshampoo, Duschgel, Puder ect. wast halt hast. Is des einfachste!
wiar du?!
...beim lederbeidel ist eigentlich egal ob faltig oder straff mnm....tjo für die Frau ab 44...oil of olaz..... ...oder lift(zitronenlimonade)....weil lift liftet die freien radikalen...oiso:
i kämpf seit ü 1 joahr mit rote fleckn am hois. mittlerweile gegngans nimma weg. oiso bin i gestern zum oarzt.
der inspiziert des durch a riesige plexiglosscheibn und mant:
... des hobn ältere
(ich buchstabiere: Ä- L- T -E -R- E) frauen häufig. san erweiterte gefäße, maunchmoi schlimmer durch bestimmte einflüsse, allergietest wär zum mochn! geht oba in da regl nimma weg!
mehr hob i ma net gmerkt, weil nochn wort *ÄLTERE* hot quasi sufurt de schnoppotmung begonnen
bin moi mit an rezept u depressionen ins auto gstiegn.... hot des vl a wer vu eich? gibts tipps?
...beim lederbeidel ist eigentlich egal ob faltig oder straff mnm....tjo für die Frau ab 44...oil of olaz..... ...oder lift(zitronenlimonade)....weil lift liftet die freien radikalen...
...jetz kregst glei an horte rechten aufwärtshokn....ich spürs im linken Ei....@esther44 ????
...jetz kregst glei an horte rechten aufwärtshokn....ich spürs im linken Ei....
An doubleflubble quasi ..treten angeblich immer paarweise auf...monotute......freitog no nit durch und schon im eck.....A Tuttlwatschn.....
na da siacht er viel durchs glasel :-(oiso:
i kämpf seit ü 1 joahr mit rote fleckn am hois. mittlerweile gegngans nimma weg. oiso bin i gestern zum oarzt.
der inspiziert des durch a riesige plexiglosscheibn und mant:
... des hobn ältere
(ich buchstabiere: Ä- L- T -E -R- E) frauen häufig. san erweiterte gefäße, maunchmoi schlimmer durch bestimmte einflüsse, allergietest wär zum mochn! geht oba in da regl nimma weg!
mehr hob i ma net gmerkt, weil nochn wort *ÄLTERE* hot quasi sufurt de schnoppotmung begonnen
bin moi mit an rezept u depressionen ins auto gstiegn.... hot des vl a wer vu eich? gibts tipps?
BTW hast vielleicht beim kran hochklettern iwas berührt, auf dem weg nach oben?
wos? moanst a kranallergie???tipp kan !!!!
konn i dei diplom fiar dermatologie vurher sehng?Liebe Esther, schreibst mir mal ne pn? Leider kann ich dich nicht anschreiben... lg
auf jedn foll net kackbraun!!!Nix Allergie, der Kranfahrer hat si grad nimma zruckhaltn könna.
Welche Farb habn die Fleckn nochamal?
hahakonn i dei diplom fiar dermatologie vurher sehng?
di bist knopp davor, dass du dei we im kh vabringst, bürschchen!!!er auf ältere frauen steht?
dafiar mit kran???🏗haha
schreib ma a pn...i kenn an guten hautarzt...ohne plexi
wie du meinsthaha
schreib ma a pn...i kenn an guten hautarzt...ohne plexi