B
Gast
(Gelöschter Account)
Wo bitte gibts da freche Weiwaleit?....wenn se da @Mitglied #366131 nach Linz zu de frechn Weibsen traut....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wo bitte gibts da freche Weiwaleit?....wenn se da @Mitglied #366131 nach Linz zu de frechn Weibsen traut....
Na geeei bin im februar dabei
dats ned öwei salz in de wunde streun suns muas i wirkli nu rean geh
Gegenfrage - dauert das dann nicht länger?nau vl. mog i wieda an hoibn tag aussa zwickn?
februarstammi meine liebeNa geee
Nirnascht netWo bitte gibts da freche Weiwaleit?
falscher threadGegenfrage - dauert das dann nicht länger?
Is ja nicht der Stammi gemeint...i bin im februar dabei
dats ned öwei salz in de wunde streun suns muas i wirkli nu rean geh
Ich mags dass es hier keine frechen Weiwaleit gibt!Nirnascht net
Jo mei...falscher thread
oiso a seperates kaffeetschhIs ja nicht der Stammi gemeint...
Madame haben richtig kombiniert...oiso a seperates kaffeetschh
idate?
sagts ma waun und i sags eich ob i kauMadame haben richtig kombiniert...
kaunst net oiwäu?sagts ma waun und i sags eich ob i kau
Jo freili - s´Froschal wird des gern iwanehma...sagts ma waun und i sags eich ob i kau
jo soll se melden hod e mei nummer!!Jo freili - das s´Froschal wird des gern iwanehma...
räusper - zwoa poa Schuach, für das eine bist selber verantwortlichfrechgrinskuma oda kuma?
ah do haut nu ois hi gsdräusper - zwoa poa Schuach, für das eine bist selber verantwortlichfrechgrins
gsd - hab schon befürchtet dass ich mich auch noch darum kümmern muss!ah do haut nu ois hi gsd
in gotts gnodn du kaust di wiakle ned um ois kümmerngsd - hab schon befürchtet dass ich mich auch noch darum kümmern muss!