B
Gast
(Gelöschter Account)
Den Oxi. 

Keiner war so romantisch wie er.....
Dich vermisst ka sau![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Dich vermisst ka sau![]()
najo, wenn i sex hätt wie im lotto, dann wär´s traurig gggggg
wie i immer olles seh gggggggDo hosd recht. So hob i des nu goa ned gseng.
wie i immer olles seh ggggggg
sche wär´s ggggggHosd hoid in Durchblick![]()
sche wär´s gggggg
nix do, i seh imma des foische gggggggHauptsoch du siachst des wosd seng soist![]()
Und keiner so a leichts OpferDen Oxi.
nix do, i seh imma des foische ggggggg
jetzt scho?Um zum Thema zurück zu kommen.... Ich vermisse jetzt schon des Wochenende![]()
Um zum Thema zurück zu kommen.... Ich vermisse jetzt schon des Wochenende![]()
najo, wia i heit ihr mumu mit´n kränzle woschn hob wolln, hot ihr des a ned gaunz gfoin gggggDaun schau amoi dei Weibi aun, daun siachst des richtige![]()
Ja jetzt schon, bei mir is es bald umjetzt scho?
is jo gor ned no gaunz um ggggggg
Ja voll, ich auchUnd ich speziell den Samstag![]()
najo, wia i heit ihr mumu mit´n kränzle woschn hob wolln, hot ihr des a ned gaunz gfoin ggggg
najo, a poor orbeitsstundn hamma heut a ghabt, obwohl i heit faule sau gspüt hobJa jetzt schon, bei mir is es bald um![]()
wenn´s grod daher kommen is, wia i an traktor gwoschn hob ggggggHättest hoid wos feinas nema soin![]()
wenn´s grod daher kommen is, wia i an traktor gwoschn hob gggggg
schöner Dialekt!I konn di guad vastehn. I hob GsD a ned vü Zeit zan schreibn do herin. Mia is a des RL wichtiga.
Und ois aundane hod eh da @Mitglied #431736 mea ois treffend kommentiert
Oiso @Mitglied #465111 loss die ned untakriagn und scheiss auf de Kommis va gewisse Leit![]()