- Reaktionen
- 84.681
- Checks
- 7
Stimmt... I hob a GurkerlallergieUnd maunche san wie des Gurkerl im Cheeseburger....kana wüs und trotzdem is do
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Stimmt... I hob a GurkerlallergieUnd maunche san wie des Gurkerl im Cheeseburger....kana wüs und trotzdem is do
host wohr, prostwerd net goschert a no
fleischgurken, essiggurken, stangengurken usw., das ist jetzt die frage
Geht eh ned um de GurknStimmt... I hob a Gurkerlallergie
Oda an Thread, bei wem ma si frein tatert, wenn eam da Blitz beim Scheissn treffat.jetzt solltma bald an thread aufmachen wenn ma vermissen würde, wenna nimma do warat...
Zwengs in Essn oder anderswärtig?Stimmt... I hob a Gurkerlallergie
du muaßt diese threads mit einem gewissen system erstellenOda an Thread, bei wem ma si frein tatert, wenn eam da Blitz beim Scheissn treffat.
Stricherllistn oder so?du muaßt diese threads mit einem gewissen system erstellen
des is dei sochStricherllistn oder so?
Des werd i fix net varrotnZwengs in Essn oder anderswärtig?
Dann nimm wenigstns Ja Natürlich Bio Gurkn dasst durt net an allergischn Ausschlog kriagst.Des werd i fix net varrotn
Du raunzt a sicha bei den Rosinen im Opfistrudel..Und maunche san wie des Gurkerl im Cheeseburger....kana wüs und trotzdem is do
Bin jo ka KostverächterDu raunzt a sicha bei den Rosinen im Opfistrudel..
@Mitglied #562244 übernimmt das schon
ich mag das Gurkerl... ich freu mich immer auf den Säure kick und das knackige... ich hoff immer, dass ich nicht die ganzen Gurkerl auf einmal in den Mund bekomme, damit ich den nächsten Bissen noch mehr genießen kann.. wenn ich das Gurkerl vorab sehe, dann überleg ich sogar manchmal nur das Gurkerl abzulutschen und dann wieder in den Burger rein zu stecken, damit ich schon einen Vorgeschmack vom Gurkerl habe, bevor ich überhaupt in den Burger mit dem Gurkerl reingebissen habe... also ich würd das Gurkerl wirklich vermissen.. eingentlich esse ich einen Cheesburger nur wegen dem Gurkerl... aber es ist halt die Kombi die es ausmacht.. hmmm diese Ketchup Gurkerl Käse Kombilll hmmmmmmmmmUnd maunche san wie des Gurkerl im Cheeseburger....kana wüs und trotzdem is do
Ja, der Schnee macht jetzt wieder viel Arbeit@Mitglied #511637 er muss wahrscheinlich viel arbeiten