- Reaktionen
- 325.369
- Checks
- 26
Bin eh schon daIch vermisse einige hier mag jetzt aber öffentlich keine Namen nennen ..
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Bin eh schon daIch vermisse einige hier mag jetzt aber öffentlich keine Namen nennen ..
.. soll ichs ihm ausrichten?
Bitteschön .. seine Antwort:das wär fein ...
Wie schauts mit an Bärn aus?Bitteschön .. seine Antwort:
Tust mir einen Gefallen? Schreib hin: "Der ist jetzt begeistert auf Wolfsjagd, weil sein Hegering schon den zweiten Schadwolf frei hat."
Ich kann dir gern einen aufbindenWie schauts mit an Bärn aus?
Wie schauts mit an Bärn aus?
Ich kann dir gern einen aufbinden
owa für einen Bettvorleger ist die Strafe nu zu hoch
Mit Tropfbier wern nur de allergrößten @Mitglied #34975 aufpäppelt ...so lang bis Aung ham wia Sternspeibamei boarisches Mitglied #431736 laßts oba g'fälligst in Ruah sonst...
...wer soll denn sonst des ganze Tropf- und Freibier ausschenka
WELCHE Flinte....Mit Tropfbier wern nur de allergrößten @Mitglied #34975 aufpäppelt ...so lang bis Aung ham wia Sternspeiba
Und da derfast scho a weng aufpassen, dass se des @Mitglied #538532 ned in Zukunft de Haxn an deim Flausch obkratzt, bevors im Negligee in ihr Himmelbett huscht
De Flintn is schnell auspackt
Die mitn kornWELCHE Flinte....
Kimme ... und Korn...Die mitn korn
Unsern liabn @Mitglied #431736 dearf ma ned in Ruah lossn ... sunst schloft er auf seine oidn Tag nu im Steh eimei boarisches Mitglied #431736 laßts oba g'fälligst in Ruah sonst...
...wer soll denn sonst des ganze Tropf- und Freibier ausschenka
Naaa! An dem guadn @Mitglied #34975 seine Flauschfedern putz i ma ned d'Haxl oUnd da derfast scho a weng aufpassen, dass se des @silberband ned in Zukunft de Haxn an deim Flausch obkratzt
Fantasien host heut wieder...bevors im Negligee in ihr Himmelbett huscht
Solaungst ned so schnö schiaßt, wiest auspackstDe Flintn is schnell auspackt