G
Gast
(Gelöschter Account)
schlimm is nur das da Farmy wieder hier is
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Dir hams a als Kind de Gummistiefel a Nummer kleana kauft oder?schlimm is nur das da Farmy wieder hier is
einige ham´s si jo über mi scho wieder aufgregtDir hams a als Kind de Gummistiefel a Nummer kleana kauft oder?
Du sollst eam a Schöpperl ausgehm, na is a scho wieder grichtsoa ooaaaarms @Mitglied #562244lein
Und?einige ham´s si jo über mi scho wieder aufgregt
mei Orsch is owa wia a TrichterUnd?
Wen interessiert es?
Sollte dir nach den vielen Jahren schon am Arsch vorbeigehen
Außer du brauchst das, dass sich andere über dich aufregen
mei Orsch is owa wia a Trichter
Trichter raus oder rein?
scheiß di ned o, des is normaleinige ham´s si jo über mi scho wieder aufgregt
Des is beim österreichischn Landvolk obligat.Dir hams a als Kind de Gummistiefel a Nummer kleana kauft oder?
ahjo, bin jo im Efscheiß di ned o, des is normal
Oiso, bei mir ham's des G'wand und de Schuach vom Onkeln g'nommen und g'meint, da wirst scho no einiwachsen....Des is beim österreichischn Landvolk obligat.
....
Ah jo - on topic - mir fallt grad niemand ein, die oder der mir abgeht (und mir geht auch keiner ab....)
Hast kane ältern Brüda ghobt?Oiso, bei mir ham's des G'wand und de Schuach vom Onkeln g'nommen und g'meint, da wirst scho no einiwachsen....
Ich war oft mehr so wie a Vogelscheuch'n unterwegs....
Ich bin der Älteste....Hast kane ältern Brüda ghobt?