- Reaktionen
- 159.360
- Checks
- 161
ZombieschreiberinUnd glaubst i schlof und schreib gleichzeitig
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
ZombieschreiberinUnd glaubst i schlof und schreib gleichzeitig
I glaub er hot's ned noamoi postetDa @Mitglied #714177 hod ka Herz, ..... oder i hobs wieder verpasst.
Ah, des sans ja eh schon gwohnt. Oiso de Pixln.Ui..... de Mauna wern mi jetzt verteifln.
Na @Mitglied #714177 ist hart geblieben... Und hats net no amal gepostetDa @yassi hod ka Herz, ..... oder i hobs wieder verpasst.
Ah gehUi..... de Mauna wern mi jetzt verteifln.
Er war hart in der Nacht?Na @Mitglied #714177 ist hart geblieben... Und hats net no amal gepostet
Er hats ja bierig verstecktEr war hart in der Nacht?
Na Gsd hatte er DAS nicht fotografiert.
Hm, andrerseits.....so wie das Foto war könnte da was dran gewesen sein am Harten....
Der Schnee verschwind nit vo selbstWos isn passiert..... haum heit olle Vüschreiba wos ztuan?
Genau. Aber groß war das bierige eigentlich nicht wenn ich's mir so recht überlegEr hats ja bierig versteckt
Wos isn passiert..... haum heit olle Vüschreiba wos ztuan?
Öhm....was genau haben die beiden Beiträge miteinander zu tun?Der Schnee verschwind nit vo selbst
Oda doch
Tätst gern wissenNa gut, da ich mir gerade einen Kaffee gönne, kommt die Frage aller Fragen...
Was macht ihr am Wochenende, mit wem,wann,wieso und wie lange ?
Gar nicht.... ich arbeite.... und geblasen hab ich auch schon.... also luftballons aufgeblasenDie schlafen alle weil's heut Nacht zu lange munter waren
Geübt?Gar nicht.... ich arbeite.... und geblasen hab ich auch schon.... also luftballons aufgeblasen
Äääähm nö....Geübt?
Da hat der @Mitglied #690122 Herzerl in die Augn. Des gfoit eam
Fia soooo fesch, respektive MEGAGEIL hob i di echt net einschätzt
NatürlichTätst gern wissen
I hob imma gwusst dassd mi foisch eischätzt!Fia soooo fesch, respektive MEGAGEIL hob i di echt net einschätzt
Des liegt ausschließlich aun deine Pussy und Möpse PicsI hob imma gwusst dassd mi foisch eischätzt!
A Erklärungsversuch, wenn's schneit muss ma kehra und des braucht sei Zeit, deswegen waratsÖhm....was genau haben die beiden Beiträge miteinander zu tun?