Stammtische NACHLESE - St. Pöltner Stammtisch

Ja soweit ok, nur wollt einer nehme was mir gehört und hat sichs in meinem Haus g'miadlich g'macht ... aber der geht jetzt :winke: war harte Arbeit. Werd länger hier bleiben, um alles wieder auf gleich zu bringen. Ja, so is, wennst was hast - hast nix, is auch ned guat !!?? Wünsch euch was ihr euch wünschts !!!
 
Ja soweit ok, nur wollt einer nehme was mir gehört und hat sichs in meinem Haus g'miadlich g'macht ... aber der geht jetzt :winke: war harte Arbeit. Werd länger hier bleiben, um alles wieder auf gleich zu bringen. Ja, so is, wennst was hast - hast nix, is auch ned guat !!?? Wünsch euch was ihr euch wünschts !!!
Schön von Dir zu hören, und schön dass es Dir - wenn auch nach ziemlichem Kampf offenbar - recht gut geht. Auch von mir die besten Wünsche!
 
Schön von Dir zu hören, und schön dass es Dir - wenn auch nach ziemlichem Kampf offenbar - recht gut geht. Auch von mir die besten Wünsche!

:hmm:.....und wann lässt sich der Miezekater wiedermal blicken ??


....aufs EF-Baby freun :hurra: :klatsch: :winner: :virus:
 
:hmm:.....und wann lässt sich der Miezekater wiedermal blicken ??
Danke der Nachfrage. Im Juli hab, net bös sein, die Lobau bevorzugt :cool:. Für Freitag schaut's aa net guat aus, muss am Samstag wahrscheinlich arbeiten. Aber wenn's irgendwie geht, schau i vorbei. Würd Euch ja gerne wieder sehen.

....aufs EF-Baby freun :hurra: :klatsch: :winner: :virus:
Kaum losst ma Eich a Zeitl allanich, werd's scho unanständig, ts, ts ;).

Gratulation an die zwei Glücklichen (egal wer's is ;))! :daumen:
 
Wünsch eich olln vui Spass und ollas guade beim Nudeln saugn....Mädels gebts Voigas:mrgreen:
 
sodale...wieda daham......gmütliche Runde mit 8 Weiberln und 8 Manderln (inkl.Minichef :mrgreen: ) und einige ratschen jetz nu :daumen:

....und de Nudeln woan echt vom Feinsten :hss:....do hot jeda wos vasamt, deas ned kost hod oder ned dabei woa ;)


wünsch a guads Nächtle :winke:
 
waren zwar nicht die ersten, aber wie immer unter den letzten!!

war wiedermal ein gemütlicher abend mit sehr anregenden gesprächen
 
:hurra:...es is wieda soweit :hurra:.....Rippalfuttern is wieda augsogt :winner:

Donnerstag, 3.9.15 19:00 Uhr :klatsch:.....i hab eh heut scho telefoniert und gsmst....i hoff i hob neamd vagessn :hmm:

.....falls noch jmd Lust verspürt uns zu begleiten, dann bitte bei mir melden, danke ! :lehrer:
 
:hurra:...es is wieda soweit :hurra:.....Rippalfuttern is wieda augsogt :winner:

Donnerstag, 3.9.15 19:00 Uhr :klatsch:.....i hab eh heut scho telefoniert und gsmst....i hoff i hob neamd vagessn :hmm:

.....falls noch jmd Lust verspürt uns zu begleiten, dann bitte bei mir melden, danke ! :lehrer:


lest sich scho wieda sowas von legga:mrgreen:
 
:hurra:...es is wieda soweit :hurra:.....Rippalfuttern is wieda augsogt :winner:

Donnerstag, 3.9.15 19:00 Uhr :klatsch:.....i hab eh heut scho telefoniert und gsmst....i hoff i hob neamd vagessn :hmm:

.....falls noch jmd Lust verspürt uns zu begleiten, dann bitte bei mir melden, danke ! :lehrer:
8 Leit san scho fix dabei :hurra: :winner: :hss:
 
:hurra:...es is wieda soweit :hurra:.....Rippalfuttern is wieda augsogt :winner:

Donnerstag, 3.9.15 19:00 Uhr :klatsch:.....i hab eh heut scho telefoniert und gsmst....i hoff i hob neamd vagessn :hmm:

.....falls noch jmd Lust verspürt uns zu begleiten, dann bitte bei mir melden, danke ! :lehrer:

8 Leit san scho fix dabei :hurra: :winner: :hss:

13 Leitnl sans daun wuan :winner:.....de Rippal deliciös wie immer :hss:....a murdstrum Gaudi und wia imma kan Hamgaung und dennoch durfte mich mein Bett um 05:45 h begrüßen :mrgreen:
 
Zurück
Oben