- Reaktionen
- 5.998
- Checks
- 3
Zu der Jahreszeit denk ich eher schon ans Ski fahren!
Ist zwar Offtopic: Unsere Ski sind schon beim Service (-50% bis Ende Nov. beim Hervis)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Zu der Jahreszeit denk ich eher schon ans Ski fahren!
...nix gscheitsBei uns im Bett liegt nichts
Bei uns im Bett liegt nichts
Weil in eurem Bett alle herumturnen!
Oder hast eh ein Schneemobil!
Haben eine 42 Postleitzahl da gibt's kann Schnee
Bei uns im Bett liegt nichts
Gestern noch um 18 Uhr mit dem Roller herumgekurvt. Rutschen aber schon ganz brav die Gullideckel
...der tat ma net so schnö umfoin...Na ah Dreiradler is nix
I hobs mir verbissen...der tat ma net so schnö umfoin...
Sei net so verbissenI hobs mir verbissen
....sog ma wonn'st fertig bist - donn bring ich da meine ah..... donn host eh scho Übung. ... bussal heidiSodale, Hosen repariert, neue Stiefel, Öl gwexelt, zündkerzen gwexelt, hinterreifen bestellt, Joker gängig gmocht, des WE nu de gabelsimmering wexeln und
daun is hoffentlich boid frühling, mi geht des wedda jetzt scho au...Do werd i fast zum zipper
....sog ma wonn'st fertig bist - donn bring ich da meine ah..... donn host eh scho Übung. ... bussal heidi
Wo's gheart denn gmocht? bei da neicharen tdm kenn i mi jo nuweniga aus ggg....sog ma wonn'st fertig bist - donn bring ich da meine ah..... donn host eh scho Übung. ... bussal heidi
Stimmt, da Oma ihre stuzn stopf i a nu gggDer Underkawa stopft aber nicht nur Hosen!
...Eigentlich hätt i do an mei tdm gedocht, oba vl. kimm i jo a amoi i den Genuss va mehrDer Underkawa stopft aber nicht nur Hosen!
...ba da Gabel g'herat ah wos gmocht..... is a bissal "undicht" ......Wo's gheart denn gmocht? bei da neicharen tdm kenn i mi jo nuweniga aus ggg
Soso...undicht....die gabel? moch des selber jetzt dann zum ersten mal...ba da Gabel g'herat ah wos gmocht..... is a bissal "undicht" ......