U
Gast
(Gelöschter Account)
ka wunda wenn i mi do mit de ganzen kaspal abgeb gggDes is jo bei dir eh des gaunze joar
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
ka wunda wenn i mi do mit de ganzen kaspal abgeb gggDes is jo bei dir eh des gaunze joar
Tritt dir halt nichts ein dabeika wunda wenn i mi do mit de ganzen kaspal abgeb ggg
Jo und selbst bezeichnest di als Hofnarrka wunda wenn i mi do mit de ganzen kaspal abgeb ggg
stimmt, net das i wieder auf an kaugummi steigTritt dir halt nichts ein dabei
des is da job....Jo und selbst bezeichnest di als Hofnarr
ka wunda wenn i mi do mit de ganzen kaspal abgeb ggg
Hoast an aufn Knia pickn koaptstimmt, net das i wieder auf an kaugummi steig
na, sowos bleibt nur UNTER mir am schuach picknHoast an aufn Knia pickn koapt
Auf allen Beiden und Du kannst nicht mehr umfallen....na, sowos bleibt nur UNTER mir am schuach pickn
pickt e scho links und rechts aner...und des mim umfoin ignorier i jetzt afoch amoi...oda a netAuf allen Beiden und Du kannst nicht mehr umfallen....
Also, dachte scho du gehst maunchmoi auf abgelegen Plätzen zum Wohle der Lust auf die Kniena, sowos bleibt nur UNTER mir am schuach pickn
Also, dachte scho du gehst maunchmoi auf abgelegen Plätzen zum Wohle der Lust auf die Knie
So a fade Partie
Dann hoffen wir das der Frühling bald kommtSo a fade Partie
Ist die neu, schaut ja scharf aus. lgDann hoffen wir das der Frühling bald kommt
Ist aber schon ne weile herA ihr wart s auf der Planeralm in Donnersbach ....
LG aus dem Ennstal
Nö, nicht ganzIst die neu, schaut ja scharf aus. lg