K
Gast
(Gelöschter Account)
Nojo ,...Australien is scho a bissal weit weg !najo....waunst as aus Australien gach importieren würdest, warad i da ned bes
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Nojo ,...Australien is scho a bissal weit weg !najo....waunst as aus Australien gach importieren würdest, warad i da ned bes
oiso mit ana langstreckenrakete bist sicher schnö durtn, nur landen miassast kenna ohne wos put zu moochnNojo ,...Australien is scho a bissal weit weg !
I glaub net ,das da Doskozil sowos hot!?oiso mit ana langstreckenrakete bist sicher schnö durtn, nur landen miassast kenna ohne wos put zu moochn
sowos baut ma sich söwa, nie mc gyver gschaut :OI glaub net ,das da Doskocil sowos hot!?
Füh Zeit hob ma oba nimm mehr!sowos baut ma sich söwa, nie mc gyver gschaut :O
do homma wos guads fia di!Wos anderes!
Weiß jemand, wer für die Getränke zuständig is,...werd heut füüühh Schnops brauch'n !!
.......nein .....,net zum Sauf'n, .....
.......hob Zahntal weh!
ui ui ui, des hurcht si net guat au do musst den herzi frogn[/QUOTE
Dankeschön! ...hot gestern schon weh don ! Aber I wollt den Bowingabend von" philo" net versäumen .
Während ma de Kugln gschobn hobn, hot ma eh nix weh getan ,....danach dafür aber ordentlich!
ICh denk mir ,des wird heut auch so sein!
......Deshalb, ..Schnaps, Schnaps,Schn. .......
.....nehm ich eh schon, alls wenn's Zuckal wären, ....Gibt Schmerztabletten
Derf i da den Rücken schrubbbbbben??So i geh mal in de dusche
Schreib pn an @Mitglied #232061 sind eh paar ausgefallen vlt kannst kurzfristig dazu erscheinenschade .Heut erst erfahren das ich heut unerwarteterweise zeit habe.Zu spät.Also wünsch ich allen einen schönen und friedlichen Stammi .Irgendwie hab ich den Verdacht das ich dort auch mal erscheinen sollte.muss ich im Auge behalten
Nöööö dea bleibt dreckIGDerf i da den Rücken schrubbbbbben??