TAVERNE FÜR PÖSES WEIBSVOLK *kein zutritt für weicheier*

Des Glaserl von Trinity schreibst auf meinen Deckel, weil sie immer so nett ist mit mir! :bussal: schicken und anschmachten!

Pandelein hot glück .... hòr auf mitn tequila... du griagst grod wos bessas und sunst woast morgn jo nix mehr davo :shock:

:mrgreen:
gib ma 30sec. in seine arm und i bin putz nüchtern vom alk.....dafür voll high von erm :hss:
Wiss ma :zweisam: ... i tät jo gern nebn dir sitzen ... kumm nimmer aufn hocker auffe ....

*mei bebl aufn hocker auffe schiab* horuck*

trini...i hob koan schimmer wos des is owa bei gott des wirkt!!!!

a TriniIsland :mrgreen: prost

Wieder a sichers platzerl hob ...

pandi, hob a idee ... 5punkt-gurte montieren ... gäste kunntn donn länger sitznbleibn und san net unfallgefährdet :lehrer:

Sche longsom glab i dass da bashi net kimmt ... hot hosenlulu
sog jo schwochstö! :roll:
:daumen: einfach alles zamm schütten :)
trini du gfoist ma :daumen:
Der kleine Schluck ist schon verdaut, war ja nur gegen die Schüchternheit, außerdem wars Schluckauf und nicht Vollrausch!
nau daun ;)
Wieder a sichers platzerl hob ...

pandi, hob a idee ... 5punkt-gurte montieren ... gäste kunntn donn länger sitznbleibn und san net unfallgefährdet :lehrer:

:hahaha: und a kotztüteküberluntern hocker montieren :hahaha:
brauch ma airbags a?
i moan unsare san jo serienmässig....

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Kotzkübel? I hob jo nie kotzt vom alk ... echt, blieb ma immer daspoart, aber eventuö a guate idee!

pandi, da bashi druckt sich ....

wuhuuuuuuuuuu:hurra:

wengst a schwochstö auf de ma sich valossn kau!!!!!

geh her do :bussal: :zweisam:

Des is wui es mindeste , hobts no die fetzn au :shock:

:grantig: du fauler hund du! soll ma dir de gaunze arbeit obnehmen?
mir san paniert de asti sitzt mit 5punk gurt ongschnollt am hocker was erwortstn du :lol:

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Bashi is monnsbuid ... wia immer zhoche erwortungen an uns göttinnen *hicks*

Also angeschnallt ist sie nicht, ich pass schon auf, dass sie nicht runterfällt!

:grantig: du fauler hund du! soll ma dir de gaunze arbeit obnehmen?
mir san paniert de asti sitzt mit 5punk gurt ongschnollt am hocker was erwortstn du :lol:

Oarweitn duri e waunns nockat sads , des passt waunns aungschoit is fliagtd ma wenigstens nit von hocker :daumen:

Zurück
Oben